Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Paçalarımda isimlendiremediğim hüzünler, Hergele gülüşünün ardında Duman kokulu izlerle Uyandım sabaha seninle Gece gözlü adamım Papatya beyazı yanım... Sabaha serseri bakışınla uyandım bu gün Gece düşlerim sana kaçtı Aç bir bebeğin anne memesine yapışması gibi Yapışıp kaldım gece mavilerinde, Kirpiklerim sımsıkı kapalı, Kanımda kan kırmızı adın Bekledim düş sokaklarının kapısı Özlemine açılır diye... ---Gün doğdu, ----------Gece soldu -----Uyandım ----------Kaçtın... Platon girdi sabahıma, Androjen bir varlığa dönüştüm usul usul Gövdem tekti, boynum tek Ama iki ayrı yüzüm vardı Biri sen biri ben... Sarmaşık gibi dolanıp İsim anası olmuştuk aşka -----Derken Zalim Zeus Fırlattı kara fırtınalarda sakladığı şimşeğini, ------Bölündük Lime lime doğrandık ------Parçalandık... Öbür yanı eksik ben, Kadını olmayan sen Yarım kaldık şimşek hızıyla... Aynalarda yarımdı yüzüm, Sol tarafım mavi, sağ yanım hüzün... Öptüm bir yanı kırık camı ------Kanadı, Bembeyaz dudağımın kan kırmızı yanı. Tek elim olmasa kucaklar Sımsıkı sarar İçime katar, tenimde uyuturdum seni... Parmaklarımın beşi emanetken bedeninde Olmadı gece gözlü adamım... Kaygan zemin üstünde Bıçak sırtı yaramla Karıştım İçinde kaybolduğum hayata Arzulu bakan gözlere Bir çizik atıp kanatmak geldi içimden... “Senin gibi bir kadınım olmadı” dediğin gün, Cicili bicili fiyonklarla paket yapmadan Hediye ettim sana kadın yanımı Adın yakarken dudağımı Tadın değdi tenime İki deli borandık biz Maviye bulanan gecede... Sana uyandım bu sabah, Boz bulanık sulardan atlayıp Kanat taktım yüreğime Sana uyandım sevgili Temmuz sıcağı kıvamında Mavi bezeli yatağımda Dudağımda gözyaşımın tadı tuz, ------Sana uyandım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Funda BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |