Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush |
|
||||||||||
|
orta şekerli bir şiir nasıl da keyif verdi akşamıma şarap tadında mısralarla karşılıyorum geceyi düşüm..! kim olduğunu bilmeden sayıklıyorum ismini duy sesimi ve yaklaş ateşimde ısıttığım kelimeleri fısıldayacağım kulağına gözlerim ellerinin pusulası olacak kaçırma soluksuz akan bengisuyumu, yetişemediğin her dakika, pişmanlığın olacak düşüm..! Tenimde saklı bir kent var keşfe çıkmazsan bu senin kaybın olacak “..çıplak ayaklarımla koştum kuru yosunların üzerinden sahil boyu..yetişememe korkusu bir kramp gibi indi bileğime..biraz telaş biraz da beklemektir yaşam..! yüreğim, bana biraz zaman ver, az dinlenip coşacağım...” sırrımı saklıyor hala yağmurkuşu ıslanıp çır(ıl)çıplak kaldığında yüreğim konuşmaya başlayacak düşüm..! Ruhların buluşması da sevişmektir ten tene varlığını hissettiğim an tutku bedeninden akacak (k)aldır beni sonbahar hüznünden annemin yalnızlığını da tüketti sessizliğim dudaklarım öpmeye meyilli zaten konuşmayacağız ki, ıslatacağız kavuşmaları düşüm..! Bende ki bu cömertlik gidenlerin yitirdiği “..gecenin sihirli elleri açtı penceremi...rüzgar sormadan dokundu yüzüme, yüzümde unuttuğum bir şeyler var..kabullenmesi zor ayrılıkları çıkarttım üzerimden..rüzgar yanıma uzandı..hadi aç kollarını, uyumalıyım göğsünde...” hangi limanda demir attıysa gözü kara şarkılar, halatları çözülsün notaların, istiflemeye geliyorum düşüm..! Melodisi esrik bir çılgınlık var bende kapılarını aç, sınırlarını zorlamaya geliyorum..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © pelin onay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |