..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"...öyküyü yazan bilge, beşinci ya da altıncı göbekten kral torunu olduğumu ortaya çıkaracak şekilde belirleyebilir soyumu." -Cervantes, Don Quijote
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > mahinur alihanoğlu




5 Şubat 2005
Sorunlar  
mahinur alihanoğlu
Sorunlar her zaman varolabilir can dostlar, yeter ki onları karşılayışımız pozitif olsun... Bazen öyle olaylar yaşarız ki, her şey üstüste gelir, yüreğimiz sıkılır, hatta ölümü bile bir çözüm olarak düşünebiliriz...Yaşantımızı sadece maddesel olgulara, i


:BAFG:
Sorunlar her zaman varolabilir can dostlar, yeter ki onları karşılayışımız pozitif olsun...
Bazen öyle olaylar yaşarız ki, her şey üstüste gelir, yüreğimiz sıkılır, hatta ölümü bile bir çözüm olarak düşünebiliriz...Yaşantımızı sadece maddesel olgulara, ideallere göre düşünüyorsak yanılırız...Çünkü madde bir an vardır, bir anda da yok olabilir...Halbuki yok saydığımız veya farkına varmadığımız , ancak bizim farkımızda olan ölümsüz bir ruhumuz vardır...Bedenimiz fanidir, ancak ruhumuz dünyadan sonra berzah aleminde, kıyametten sonra da ahiret hayatında sonsuza dek yaşayacaktır...Sizlere güzel bir hikaye anlatmak istiyorum...
Vaktiyle anne karnında ikiz bebekler kendi aralarında konuşuyorlarmış...Bir tanesi annesinin karnından çıkmak istemiyormuş...Diyormuş ki:
“Burası sıcak ve rahat...Ne güzel besleniyoruz, nefes almak zorunda da değiliz...En iyisi burada kalalım, rahatımız yerinde...”
Diğeri:
“Ben burada kalmak istemiyorum...Çıkınca buradan daha sıcak ve şefkatli bir kucak, sıcacık süt ve ağlayınca bana her istediğimi verecek bir ailem olacak...Üstelik karanlıktan aydınlığa çıkacağım ve bedenim değişip büyüyecek...Bu deneyimi yaşamak isterim...”
İkizler aralarında konuşa dursunlar, zaman gelmiş ve dünyaya doğmuşlar...Anne karnından çıkmak istemeyen bebek, annesinin şefkat ve merhametle dolu sesi eşliğinde sütünü içip bir güzel doymuş.Renkli dünyayı seyre dalmış ve kendisine gülümseyen yüzlerle karşılaşmış...Annesinin ninnileri eşliğinde uyumuş ve iyi ki o karanlık ve dar yerden çıkmışım demiş...
Evet, can dostlar...Hepimiz şu geçici Dünya hayatına sıkı sıkıya tutunmuyor muyuz?....Halbuki Yüce Yaratıcımızın sevgi ve merhametle bize hazırladıklarını düşünsek, Dünya meşakkatlerini bu kadar umursamaz, zenginliğini de sadece bize vaad edilenin bir damlası olarak görür , bu kadar peşinde koşmazdık...
Bugünkü yazımda sizlere Ayder Kaplıcaları’nı da tanıtmak istiyorum...Rize Çamlıhemşin’de
Ayder yaylası’nda bulunan bu kaplıcalar, özellikle romatizma, böbrek hastalıkları ve mide hastalıklarına çok iyi geliyor...Üstelik yayla havası ve manzarası da gidenleri memnun edecek düzeyde...Turistik bir yer olduğundan alt ve üst yapı çalışmaları da tamamlanmış...Gidenler dinlenmiş ve memnun bir şekilde geri dönüyor, size de tavsiye ederim...
Sevgili dostlar, bu sayıdaki yazımın da sonuna geldim...Hepinize sağlık, mutluluk, huzur ve işlerinizde, kazancınızda bereket diliyorum...Sevgiyle yaşayın...






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Muhteşem Süleyman'ın Muhteşem Mimarı Sinan
Sevgi Ebediyettir
Sahip Olduklarınızdan Verdiğinizde
Bu Dünyadaki Aşklar
Saraydaki Mesih
Bize Sevgiden Bahset
Aşk Üzerine Bir Deneme
Yürek İnsanı
Bir Mektup
Kadıngiller Familyası

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ya Sen Erken Doğdun, Ya da Ben Geç Kaldım [Şiir]
Sonlu Dünyada Sonsuz Ruh Taşıyan Bir Garibim [Şiir]
Gülen Gözlerin [Şiir]
Gerçek Aşk Sanadır Ey Rabbim! [Şiir]
İlk Kez Almıyorum Kalemi Elime [Şiir]
Ey Rabbim! [Şiir]
Hani Aşkı Buldun Sanmıştın!.. [Şiir]
İstanbul Boğazı [Şiir]
Kız Kulesi [Şiir]
Sevdim [Şiir]


mahinur alihanoğlu kimdir?

şiir okumayı ve yazmayı seviyorum. . . paylaşmak için buradayım. . . herkese sevgiler. . .

Etkilendiği Yazarlar:
mehmet akif ersoy, necip fazıl kısakürek, nurullah genç...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mahinur alihanoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.