Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu |
|
||||||||||
|
Namlunun ucuna sürdüğüm mermi gibisin, Donuk, mat, soğuk grilerin içinde saklı Gizli bir ateş topu... Kendi içimde, birbirine sırtını dönmüş İki kavgacı yüzün Öfkeye teslim olmayan çocuk gülüşü, Gözyaşımda eriyen nefretimsin... Yargısız infazlara kurulan mahkemelerimde, Hafifletici sebebim; Darağacına çekilen mahkum sevdamda Umuda uzanan Son isteğimsin... Yaşanmışlıklarımdan Payına düşeni ayıklamaya soyunduğum gecelerimde, İçinden çıkamadığım hesabım Somut harflerin seviştiği kelimelerde Yakıcı bir patlamayla kaybolan soyutluğumsun... Sonsuzluğun akışına kapılan yaşam oyununda, Işığı ve sesi yalıtıp yarattığım duvar; Kendi içime dönük yolculuğumda Tökezleyip düşen adımlarıma yoldaş... Sen Akşamsefalarının çingene pembesi coşkusunu yüklenen adam... Nerdesin? Bu kadar içimdeyken Nasıl bu kadar dışardasın? Aynadan yansıyan siluetimde erimiş Suya aksettiremediğim yanım, Yanılsamalarımda kayıp Rüya kaçkınım... Nerdesin? Ses ver yankısız uçurumların karanlığından, Zamana yenik yalnızlığınla bilmeden ezdiğin Aşkı hece hece yüklenen sesim... Kelimelerim dolandı adımlarıma Özlemine yetişemediğim... Sen içimde Ben içinde Bütünlenemediğim... Yarımlığın Eksikliğim Nerdeyiz?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Funda BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |