..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevginin bulunmadığı yerde us da arama. -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > mahinur alihanoğlu




1 Mart 2005
Saraydaki Mesih  
mahinur alihanoğlu
Sana sonsuz kelimelerle yazmak isterdim.Denizleri mürekkep,ağaçları kalem yapıp Yaratıcıdan mühlet üzerine mühlet isteyip can vermemi uzatarakşu bedbaht ömrümü sana sonsuz kelimelerle yazmak isterdim.Bütün ovaları kağıt yapıp üzerine yazmak isterdim.Lakin


:BHFD:
“Saraydaki Mesih” Romanından bir mektup

Öyle bir hediyesin ki sana el değdirmeye ne zaman teşebbüs etsem kocaman evrenin tüm yıldızlarının ağırlığı üzerime çöker...Ne zaman senin elinden tutup bir gün karılıp karışacağımız bu kara toprağın üzerinde yürümeye kalkışsam sanki yeryüzü ters dönüp benim sırtıma biner.Sen öylesine bir yük koydun ki yüreğime,zaten yaralı, zaten kırılgan, zaten parçalanmış bu yürek bedenimin sağına, göğüs hizama dağ ağırlığınca çöreklendi...
Birgün senin karşıma çıkıp tertemiz bir sözle bana sesleneceğini biliyordum..Buna inan. Tertemiz sözlerin var. Kirlenmiş bedenine ve kirletilmiş ruhunainat, o saf ve masum sözlerinin esiri oldum...Onların bazen garip, bazen komik bazen hüzünlü harflerle dudaklarından dünyaya salınışını büyük bir ciddiyetle izledim...Sen konuştukça dünyada ne varsa susturdum...Konuşan sadece sen oldun...Sen seslendin temiz kalan yanlarıma..İşte bizi böylesine birleştiren böylesine bir kılan emin ol, o sözlerdi...
Sana sonsuz kelimelerle yazmak isterdim.Denizleri mürekkep,ağaçları kalem yapıp Yaratıcıdan mühlet üzerine mühlet isteyip can vermemi uzatarakşu bedbaht ömrümü sana sonsuz kelimelerle yazmak isterdim.Bütün ovaları kağıt yapıp üzerine yazmak isterdim.Lakin ne ağaçlar, ne okyanuslar, ne ovalar benden yana değil...
Havasızım...Senin getirdiğin havadan her içime çektiğimde senin ciğerlerindeki havadan çalıyorum...Seni karanlık bir delhizin içindeki bulunması imkansız yollara varan bir yol ağzında yapayalnız bıraktım, bilmiyorsun....
Bilmiyorsun, ben hergün sana zarar veren bir kemirgenim...Senin gelecek güzel günlerini kemiriyorum...O günleri senden almaya ne hakkım var?...Neden böylesine bencilim?..Tüm bunlar benim hatam...Senin tüm masumluğunun aksine ben hatalar çukuruna boğazına kadar batmış durumdayım...Kendimi sana affettirmenin hem en kolay yolu hem de en zor yolu senden ayrılmak...Öylesine zordayım ki, efsanelerden fırlayıp gelen tüm tek gözlü devlerle savaşırım...Ama seninle asla...Ne gücüm ne takatim yok seni yüreğimde taşımaya...Sadece sana acı sunacak çırpınışlardı yaşadıklarımız...Artık bitmeli...Bitiyor artık...
“Seni sevmeyi bana öğrettiğin için teşekkür ederim...Teşekkür ederim sevgilim sana, kirletmediğin sözlerin için...”



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bize Sevgiden Bahset
Aşk Üzerine Bir Deneme

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Muhteşem Süleyman'ın Muhteşem Mimarı Sinan
Sevgi Ebediyettir
Sahip Olduklarınızdan Verdiğinizde
Bu Dünyadaki Aşklar
Yürek İnsanı
Bir Mektup
Kadıngiller Familyası
Sorunlar
Savaşın Derin Felsefesi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ya Sen Erken Doğdun, Ya da Ben Geç Kaldım [Şiir]
Sonlu Dünyada Sonsuz Ruh Taşıyan Bir Garibim [Şiir]
Gülen Gözlerin [Şiir]
Gerçek Aşk Sanadır Ey Rabbim! [Şiir]
İlk Kez Almıyorum Kalemi Elime [Şiir]
Ey Rabbim! [Şiir]
Hani Aşkı Buldun Sanmıştın!.. [Şiir]
İstanbul Boğazı [Şiir]
Kız Kulesi [Şiir]
Sevdim [Şiir]


mahinur alihanoğlu kimdir?

şiir okumayı ve yazmayı seviyorum. . . paylaşmak için buradayım. . . herkese sevgiler. . .

Etkilendiği Yazarlar:
mehmet akif ersoy, necip fazıl kısakürek, nurullah genç...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mahinur alihanoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.