..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Günlük Olaylar > İmdat Özcan




4 Mart 2005
Şerefsizliğin Daniskası...  
Haklı davamızda çirkef ağızlara düştük...

İmdat Özcan


"CTP Genel Sekreteri Ferdi Sabit Soyer ise 'Seks filmi çevirmediğine göre izlemeyeceğiz' diye konuştu."


:EEEF:
Aslında gece bilgisayarımın başına geçmem de ki sebep.Yeni şiirime son halini verip yazdığım sitelere yollamaktı.Ara verip biraz haber sitelerini dolaşayım dedim.Bilmiyorum iyi mi yaptım yoksa kötü mü?
Bir haber gördüm ve ne şiir kaldı aklımda ne yazı ne edebiyat.Habertürk ‘ ün resmi sitesiydi bu.Burada reklam amacı yoktur peşinin duyurulur.Sadece kaynak olması sebebiyle isim belirttim.
Yıllardır kendisini Kıbrıs davasına adamış Sayın Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş’ ın olmasıydı haberin özel kılan.Sayın Denktaş Kıbrıs’ ın haklı davasının Türkiye medyasında yeterli yer bul(a)mamasından dolayı bir televizyon dizisinde konuk olarak yer almış , gasp edilmeye çalışılan haklarımızı savunmak için farklı bir yöntem olacağı kanaatine varmış ve Türk Halkına oradan seslenmek istemiştir.İzlediğim kadarıyla başarılı da olmuştur.
Haber bununla kalmıyor Yüreğimi öfkeye boğan , beynimde tarifi imkansız fırtınalar estiren olay ise.K.K.T.C. Başbakanı ve CTP nin genel sekreteri olacak zat ’ ın bu konuda ki fikirleri.Daha doğrusu kustukları sebebi ( belli ) kin.
Bakın haklı olduğumuz , canımız Kıbrıs kimlerin yönetiminde.
Siteden aldığım açıklamalarını aynen kopyalıyorum ve okumanızı rica ediyorum.Bakın Milli Kahraman ‘ a uzatılan hain diller neler demişler , Kıbrıs Davasının her türlü platformda savunulmasına.
“””“Bu arada, gazeteciler, Talat'a, 'Kurtlar Vadisi' dizisinin Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş'ın konuk olduğu bölümünün bu akşam yayımlanacağını hatırlatarak, izleyip izlemeyeceğini sordu.
Başbakan Talat, 'Daha ilginç başka bir işim çıktı, izleyemeyeceğim' dedi.

CTP Genel Sekreteri Ferdi Sabit Soyer ise 'Seks filmi çevirmediğine göre izlemeyeceğiz' diye konuştu.

Talat, 'Size film teklifi gelse değerlendirir misiniz?' sorusu üzerine, oyunculuğu beceremeyeceğini belirterek, 'Belki yaşlanınca' dedi.””” (www.haberturk.com )
Hani aklıma gelmiyor değil!
Bu sözleri sarf eden muhteremler Rum , AB ve Yunanistan yöneticileriyle birlikte grubça bir film çekme peşindeler mi ?
İşte dostlar.
Çok açık söylüyorum öfkemi kınından çıkaran , ŞEREFSİZLİĞİN DANİSKASI budur…

Millet adına çırpınmanın , dirayetin , efsanenin düştüğü çirkef iki ağzın serbestliğidir.Haklı davamızın düştüğü şerefsiz ağızların salyalarıdır...

Takdir sizin...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: helal sana
Gönderen: OZLEM / İstanbul/Türkiye
27 Kasım 2006
kardeş görüyorumki sende daha çok cevherler var

:: eyvallah
Gönderen: fatma malkoçoğlu / İstanbul/
21 Ocak 2006
selam olsun, fikrine ve zikrine arkadaş,gördüm ki, şiirlerinde ki kelimelerin kanı deli akan cinsindenmiş. kitlelere inat, vur erdemle sıkılmış yumruğunu, adice söylemlere...

:: Yakışıksız ve Kalitesizce
Gönderen: Polat Akyurt / İzmir/Türkiye
14 Ağustos 2005
Sinirlenmekte haklısınız düşüncelerinize katılıyorum. Yanıtları son derece kalitesiz ve adice. Ama bizimde gazetecilere küfür eden bi başbakanımız var biliyosunuz alışığız yani. Bir diğeri, sanatçılığın temel unsurlarından birisidir topluma ve insana duyarlı olmak. O yüzden şiirlerinize ara verip tepki göstermekten kaçınmayın lütfen. Bu ülke etliye sütlüye karışmayan ve bana dokunmayan yılan bin yaşasıncılar yüzünden bu hale geldi...

:: Yapın İmdat Bey, Yapın...
Gönderen: samile ilter / İzmir/Türkiye
27 Nisan 2005
Yapın İmdat Bey, yapın... Hiç bir yazarın kendisini şiirle, öyküyle veya başka bir yazı türüyle sınırlaması diye bir şey yoktur dünyada.İçinizden hangi tür geçiyorsa onu yazın. Bu elbetteki eleştiri de olabilir. Sen yazmazsan, ben yazmazsam, o yazmazsa nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa... diyorum. Kaleminize ve yüreğinize sağlık...

:: Yanıt...
Gönderen: İmdat Özcan / İstanbul/Türkiye
11 Mart 2005
Öncelikle zahmet edip okuduğunuz için teşekkür ederim ve şiirlerimde ki sesi takdir edip beğendiğiniz için. Kim olduğunuz hakkında bir fikrim yok ama yazıma yaptığınız eleştiri beni sarstı. 1 - Günlük olay olduğundan söz etmişsiniz ama 40 yıllık bir dava sözkonusu. 2 - Dizi film aktörleri demişsisniz burada Sayın Cumhurbaşkanından bahsediyorsanız eğer çok büyük bir gaflet içindesiniz demektir.Çünki o insan ömrünü Kıbrıs davasına vakıfetmiş ve her platformda savunmuş bir insandır.Türkiye medyası "gelin - kaynana / televole " vb. programlardan fırsat bulupta Milli davamıza yer vermediği için bu yolu seçmişitir.Fena da olmamıştır bence. 3 - Şiir her zaman yazılır ama Kıbrıs vatan toprağıdır bir karışına zeval gelirse ne kadar dövünsekte fayda etmez. 4 - İsmini zikrettiğim kişiler demek ki ömürlerini seks filmi izlemekle geçiriyorlar ki Sayın Denktaş ' a böyle bir ithamda bulundular.Bende Kıbrıs'ımızın kimlerin yönetimine kaldığını elimden geldiğince duyurmaya çalıştım. 5 - Yazılmış ve yazılacak hiçbir şiir yüreğimde Kıbrıs yada herhangi bir vatan toprağından daha değerli değildir... Saygılarımla...

:: yapmayin sair...
Gönderen: harmonia / /
11 Mart 2005
Ne olur yapmayin sayin sair..guncel olaylarin ruzgarindan esinlenip yazmayin.. siirlerinizdeki etkin ve yetkin sese,taktirle kulak veren biri olarak sizden ricam bu.. dizi filmlerin aktorleri gelip gecicidir..ama yureginin dokuldugu ,yureklere degen siirler kalici.. haber portallarinin gazina gelmeden..keske ,oturup o sitelere yerlestirmek uzere hazirladiginiz siirinizi koysaydiniz da ben de haddim olmadan bu elestiriyi yazmasaydim size.. saygilarimla..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Prova - Kasyon...
Yol Yordam Öğrenin Biraz Kardeşim...
Nobel'e Giden Bir Kestirme Yol Var...

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ne Özürü Ulan...
Bu Milet Bu Oyunu Bozar...
Hep Geç Kalıyoruz...
Bu Millet Bu Oyunu Bozar 2
Ne Mutlu Size Sayın Paşam...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sana Gel Demek / 3 [Şiir]
Tutsak Düşmüş Çığlıklarım Var... [Şiir]
Vurgun Buyruklar Dillendi Yüreğimde... [Şiir]
Zehir de Olsan Kal Bende... [Şiir]
Kendime Bağırıram... [Şiir]
Bir Sana Sevdalı... [Şiir]
Sana Gel Demek / 4 [Şiir]
Sustum / Çığlıklarımı Geceye Asıp... [Şiir]
Yaşamak Sevdaya Yakışır / Gün Doğacak... [Şiir]
Ben Direnirim Hayata / Şimdi Git... [Şiir]


İmdat Özcan kimdir?

delilikler kuşanırım karanlığın ortasında / ışığa diretirim âmâ olmuş yanlarımı / el uzatırım gökyüzüne / sırttan vurulmuşluklaradır kastım / çıban vermiş yaralar inadına. . .

Etkilendiği Yazarlar:
yaşanmış dünler ve yaşama planı yapılmış yarınlar...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İmdat Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.