Sevgi en azgın yüreği uysallaştırır, en uysal yüreği azdırır. -Alexis Delp |
|
||||||||||
|
Ömer Akşahan *Şiir; nitelikli bir ölüm... *Şiir; yöne yön veren... *Şiir; sözcüklerin tozlaşma mevsimi... *Şiir; şairi affeder, kendini ise asla... *Şiir; yaprağın terlediği an... Şiir; kuyunun dibinde uzatılan ipi kendine çeker... *Şiir; genç ve tazeyken kötü şiiri kendine efendi bilir... *Şiir; şairin kırık şemsiyesi... *Şiir; leylekşairin solucan arama serüveni... *Şiir; yokoluş duvarına saplanmış kırık camlar ansiklopedisi... *Şiir; hayal saatlerini ayarlama enstitüsü... *Şiir; hiç'i piç'leştiren.. *Şiir; saat kulesine ipsiz tırmanan... *Şiir; kırık aşk testisinden sızan sır... *Şiir; yediveren gülün çakır dikeni... *Şiir; Hayyam'ı dile düşüren... *Şiir; ışık bahçesinin oyunlarına yenik düşen... *Şiir; anlamsıza taç giydiren... *Şiir; tanımsız bir evren... *Şiir; bana hep gelen, senden hep giden, zamansız gölge avcısı... *Şiir; soluksuz koşma... *Şiir; varoluş... *Şiir; suyu ateşe dönüştüren... *Şiir; yüreğin damıtımevi... *Şiir; iflah olmaz müntehir... *Şiir; Baba Tahir'i üryan gezdiren... *Şiir; çoban tanrısı Pan'ı kendi zehiriyle panzehire dönüştüren... *Şiir; kendini deli(l)leştiren... *Şiir; kuyumcunun harlı ateşi... *Şiir; sonsuzluğa bırakılan bir deli uçurtması...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ömer akşahan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |