Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
I- Aylardan mart. İstanbul sanrısının kırk ikinci günü. … Sen gözlerini kapatıyorken; bulutlar denize, şehir, tutkuya karışıyordu. Zaman, altıya zincirlemişti kendini bense kendime. Aşk, tavan arasına sakladığın kıskanç bir ölümlüydü… Yıkık dökük, durmadan kemirdiğin ve ancak ısırdığında kanatmayı bildiğin, nabzına hükmeden, bir ölümlü. ... ( Kırmızının davetkar kollarında işte baş başaydık! ...) II – Aşka susamış tenin, ter döküyordu o vakitler. Ve ellerin gezinirken umarsızca… eski an’lara kan kusan bedenimde, dudaklarının arasından bir ihanet daha, nakış nakış işleniyordu geceye. Nargilenin dumanına boğulmuştu kadınlığım. Maskesi düşen sözlere, ezilen ruhlara, titreyen bedenine uzak sandığın, tenime rağmen. … ( Çocukluğumdan kalma bir şeker alıyordu bedenimin titreyişini ellerimin arasından… ) III – Bil ki; anlamı yoktu seni isterken dur! diyen sözleri(mi)n. Engellerim yoktu. … Kuşanmışken en derin yaralarıma sebep acılarımı, karşında dimdik durduğuma bakma!! … IV – Ama sen yine de boş ver ve hiç durma (vur) kaç!! … Tek soru dahi sormadan, sadece kaç göz bebeklerimden. … V – Sen, sana geldiğim ilk an sonrası kilitlendiğim sessiz bir oyunun ilk sahnesindeki tek kare resimde; suflesini alamamış bir oyuncu şaşkınlığıyla bekleyişin, titreyen bedeniyle ürkekliğinin, ve sırılsıklam sen kesen kadınlığımın, ebedi suskunluğu olarak kal. … Adımların sonsuzluk, nefesin buz, kırmızıya boyadığın duvarlar beklentisiz, aşkının olsun. … ve tek bir soru dahi sormadan dal gözlerine denizin …
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burcu Yıldızer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |