Kötü insan korkuya itaat eder, iyi insan sevgiye. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
İyi ki doğdun dünya güzeli kızım. On yıl önce hayata yumuk yumuk gülen kara gözlerin, yaşama açılan en güzel pencerem oldu bugün benim. Şimdi huzurlu bir uykunun kucağında düşlerini katarken geceye sen, minik parmaklarının ucunda şekilleniyor geleceğim sen bilmeden... Katıksız sevginin adresi üzüm gözlü kızım...Ne zor seni kelimelere dökebilmek, ne zor bendeki seni şekillendirebilmek...Bir cana yaşam katabilmek olağanüstü görünüyor ilk bakışta insana.Oysa geçen yıllar, can kattığın bedenin bağımsız ruhuyla şekillenirken görüyorsun gerçek mucizeyi.Artık kollarımda, herşeyiyle bana muhtaç yatan minik bebek değilsin.Kararlılığınla, cesur adımlarınla, özünle yoğrulan hamurunla başka bir BİRCE SERA duruyor bu gece karşımda. Bir yanınla hep bana ait kalacağını bilsem de, bir başka yanının nasıl da benden bağımsız geliştiğini görüyorum hayretle.Bebeğim artık büyüyor. Bu bana gurur veriyor birtanem.Daha on yaşındayken ne istediğini bilen bir yetişkinin siluetiyle bakabiliyorsun aynaya.Güçlü bir kadının taslağı çiziliyor küçücük bedeninde bu yıllarda... Güzel kızım, anılarla saklambaç oynadım tüm gün boyunca...Kah hastaneye gidiş yolundaki tatlı telaşım, kah ojelerimi silen, makyajımı çıkaran ellere hayal kırıklığıyla bakışımJ canlandı gözümde.Seni ilk gördüğüm anın sihri on yıldır katmerlendi yüreğimde. Gördüğüm en güzel kara gözlerin, şaşkınlığın beslediği çığlıklarının kattığı ilk nefesi hissettim tenimde bugün bebeğim.Sen kollarımda, anne sütünün sıcacık huzuruyla uyurken, ben Tanrının yarattığı en güzel kokuyu, bebek kokusunu çekiyordum ciğerlerime. Yıllar silmedi o kokuyu teninden. Öperken pamuk ellerinden hala dudaklarımda bebeğimin izleri... İyi ki geldin dünyama karabiberim, İyi ki Varsın!Düne bağlayan yanım, yarına açılan aydınlığım... Hayallerimin gerçeği, gerçeğin en güzel rüyalarla beslenen halisin. Upuzun kirpiklerinin örttüğü gözlerinde hep gülüşler oynaşsın dünya güzeli kızım.Altından kalkamayacağın dertler uğramasın sana, hayallerine çelme takacak düş kırıklıkları çıkmasın yoluna...Umut dolu düşlerin, bitmeyen gülücüklerin izi olsun yarınlarında. Seni seviyorum ÜZÜMGÖZLÜM...İyi ki katıldın yaşantıma, anlam kattın her anıma...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Funda BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |