Kürtaj sadece kendileri bir zamanlar doğmuş insanlar tarafından savunuluyor. -Ronald Reagen |
|
||||||||||
|
Bırak Kalayım Her okuyuşun bir dokunuş El çeker gidersin…sızısı kalır… Gün gelir… Gidersin bilirim Ben… Uçurum tarafıma düşerim bir kez daha… Ben… Yangın tarafıma… Beni benle bırak yavrucak… Ömrümden uçurtma yapamazsın Yazıla,siline yıpranmış,yırtılmış… /hem kesilmiş rüzgarlarım… Ve ben misket yapıp sektiremeyeceğin kadar ağır… Sen bakma kör olup ebelemeye dolaştığıma… Yağ satamam, bal satamam… Ustam ölmedi benim… Çıkıp gitti… Oyunları terk ettim çocuk… Bırak Güllerimi elleme çocuk Gül /üş/ ümü yanağımda…elleme… İçim yorgun be çocuk… Derlenip götürülmüş başaklarım…zamansız… Sana kalan bir avuç toprak… Gün gelir benden meyve istersin… Veremem Utanırım, üzülürüm be çocuk… Baksana bana her yanım çorak… Saçlarımdaki gri bulutlara da aldanma Gök kuşağı yok ardımda…/bir daha güneşim doğmayacak ki… Ve umma ki çiğ olur düşerim tomurcuğuna… En bereketli çağımı çalıp gittiler Yağmur olmaz,Damla dökmez … Olmaz, Olası değil çocuk Benle oyalanma Beklide ben giderim an gelir Beklide ben zemheriye kesip baharlarını… O zaman geç kalmış olursun O zaman sen düşersin uçurum tarafına O zaman sen yangın tarafına… Tutanın olmaz… Beni boş ver Ve affet çocuk…geç kalmış sevmelerimi…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © asivemavi36, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |