Yaşamım boyunca, ondan birşey öğrenemeyeceğim kadar cahil bir adamla karşılaşmadım. -Galilei |
|
||||||||||
|
Günah dolu gecelerde, sakarya'da kapadığımız gözlerimizi .....'in masum güneşinde açardık. ve o güneşle yıkardık kirli bedenlerimizi, çırılçıplak vücutlarımıza değdikçe ışıklar, akardı günahlar ayakucumuza... ter kokusunun yerini gül ve karanfil alırdı tenlerimizde. şimdilerde aynaya baktıkça iğreniyorum kendimden... yüzüme gözüme bulaşmış yalanlarından, göğsüme sinmiş aldatılmışlıktan, dudaklarından dudaklarıma sinen ihanetinden, intiharın son nefesinde akan gözyaşlarımdan... nefretle harmanlanmış bir sevda var şimdi bende, nefretinle kapadığım gözlerimi, sevdanla açıyorum her sabah... ve artık ayışığıyla yıkıyorum bedenimi, yakamoz oluyor senden arta kalanlar geceye. her aklıma gelişinde bir yıldız yakıyorum göğe, gecem gözlerin rengi... bilmiyorum!. nefret ettiğim insanı mı seviyorum, sevdiğim insandan mı nefret ediyorum?.. sorularım sana değil!.. çünkü biliyyorum ki, bana gerçekleri değil, sadece söylemek istediklerini söyleyeceksin!.. işte bu yüzden, sadece bu yüzden, kendi omuzuma döküyorum gözyaşlarımı.. kendi omuzuma gömüp başımı, doya doya ağlıyorum gecelerde... hıçkırıklarımı göğsümde biriktiriyorum, bir umutla, belki gelirsin diye... ve her öğlen denize bırakıyorum, kızkulesi'nin kıyısından, gözyaşlarımı ve bir çingene gülünü... rüzgarların sana ulaştırdığı deniz kokusunda BENİ UNUTMA!..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gökhan özbay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |