Düşgücü güzelliği, adaleti, mutluluğu yaratır. -Pascal |
|
||||||||||
|
tavan arası düşlerinden birkaçı yabancı suretlerin yorgun kelimeleri olur erken sevdaların dile dolanmış yeminleri gibi vurgun hayallerin sabahı olmaz vazgeçmelerde son mektubun hatıralar nehri süzülür yanaklarında soğuk diyarlara yanan bir özlem başlar yarım ömürlerin dönüşü olmayan göçmenliğinde bazen akrep intiharı yangınlar düşer kalbine bazen de kar olur düşersin kendi omuzlarına bozgun olur gül bahçesi bülbülün sessizliğinde mahrem duyguların kör kuyuları kurur ayrılıkların zor cümleleri çırılçıplak kalır karşında oysa umudun ummanlarının perdesi sıyrılır altın bir bakış yükselir yeni günün şafaklarında acılar, ya camlarını kırar pandomim sevdaların ya da her temmuz uyanık kalır prenses rüyaların çiçekler anılarda solar, mumlar yalnızlıklara yanar hüzün kovan gözlerinde ilhamlar kanat çırpar anka kuşları şiirlere mahkum olur mevsimler, ne sararır cenaze kalabalığı yolculuklarında ne de bu kaçamak bakışlı şehri terk eder gümüş izi ağlamalarında her ayrılık sonrası vedalar bir şiir kanatır ateş ve suyun ortasında kalanlar yazılır her yazdığın satırın keskin tarafıyla pas tutmuş duyguların bileklerini keser akan bir damlaya bir melek tutunur her ayrılık sonrası vedalar bir şiir kanatır.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nurhan Bıdıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |