Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
Ama ne bekliyorsun? Hayatın tükeniyor farkında olmadan Levhalara baksan göreceksin Sol yanında aşk.... Ama bir habersin Hoyratça harcanan o yıllar; Hüküm giydiriyor aşka İçim bir zindan hiç sorma! Susmak bedeli ağır dudağımızda Halim içler acısı hiç sorma! Bu yük yanağımdan süzülen yaşta saklı Bakakalıyorum aynalara.... Yirmibeş yılın ardından öylece bakarken, Bak - kalıyorum bir başıma. Köşe kapmaca bile kalabalıklarla zevkliyken, Bir başıma bir tek yalnızlığın tadı çıkıyor. Öylece yalanıyorum ağzımdaki tadını. Kurumuş dudaklarımı ıslatan tanıdık tadı, Silmemesi için duadayım her seher vakti yaradana Her şarkı yarım yamalak düşüyor aklıma. Yoruyor notalar, Sol telaşı burkuyor yüreğimi Üç harften tek düze bir ben çıkıyor ortaya A-C-I'dan bir ben çıkıyor.... Tamamlanmayan bir hikayeyi daha, tepedeki ağaca asıyorum Şahit olun... Ben yanıyorum... Zamana yenik bir aşkın tam göbeğinde Yan yana duruyor akrep ve yelkovan Bir yanda yalnızlık türküleri söyleniyor Benimse şiirler geçiyor aklımın kalabalığından "Ölümdür yaşanan tek başına Aşk iki kişiliktir..." Ayrılık da öyle....! Giden cellat olur, kalansa kurban Ve bu defa aşktır tek başına yaşanan Ölüm iki kişiliktir Biri cellat diğeri kurban....!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dilek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |