"Denemeler"de gördüğüm şeyi Montaigne'de değil, kendimde buluyorum. -Pascal |
|
||||||||||
|
Dışarıda hafiften bir kar yağıyor: Karacaoğlan'nın mısralarındaki gibi: ''İncecikten bir kar yağar Tozar Elif Elif diye Deli gönül abdal olmuş Gezer Elif Elif diye'' Yerler ancak birkaç santim karla kaplanmış. Özlediğimiz,eklediğimiz kadar değil. Umarım,yağış yoğunlaşır. Diz boyuna kadar ulaşır en az. Razıyız eziyetine,kahrına. Birkaç gün evimizden çıkamasak da olur. Arabalarımız yollarda biraz debelensin,nolacak... Yeter ki bereket insin göklerden. Narin kelebekler gibi dans ederek devam etsin kar... Valla,ağız tadıyla kar topu oynayamadık bu yıl. Gözleri kömürden,burnu havuçtan kardan adamlar yapmayı da unutur olduk. Yazımın tam burasında,pencereden dışarı bakıyorum bir süre. Kar ince ince yağıyor. Yoğunlaşmış biraz. Daha da yoğunlaşır,temennimiz bu. Ne kadar yağarsa yağsın şikayetçi olursam adam değilim. Yok yollar kapandı,yok arabam yerinden kıpırdayamadı demeyeceğim. Siz de demeyin lütfen. İki karış kar için '' kar eziyeti'' gibi manşetler atma tamam mı ey bir kısım malum medya Daha kar yağmadan,okullara kar tatili tartışması başlatılması ne kadar ''abes-muktebes'' bir durum. Şom ağzımızı açmayalım. Fazla uzatmadan ben de ağzımı kapatıyorum. Son tuşlarına dokunuyorum klavyemin. Ve pencereye koşuyorum. Küçük, nazenin kelebeklerin müthiş danslarını izliyorum. Yazı da neymiş?..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NUH KENİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |