..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilim şaşkınlıkla başlar. -Aristoteles
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > NURCAN DURDU




11 Mayıs 2008
Garip Bir Aşk Hikayesi  
NURCAN DURDU
zamasızdır, mekansızdır sevda ..öyle deli dolu..öyle pervasız uçan kuşlar gibi..nereye konacağının hesabını yapmaz...


:BDCJ:
bilmediğimiz dünyaların bilmediğimiz duygularına doğru attığımız bir kaç kulaç..


emin olduğumuz sadece salt kendi duygu ve isteklerimiz...ilk bakışmalar...ilk merhabalar...şaşkınlıklar, heyecansa insanın ömründe yalnızca ''bir kez ''yaşayacağı cinsten...bilmem kaç rihter ölçeğinde yürek çarpıntıları...!
tesadüfen tanışmış iki insan..ve yine o tesadüfler içinde yolların hep aranılan, aynı adrese çıktığı farkındalık...!

çoğu zaman inkarlarda ..
kimi zaman , çoğu zamanı aşacak kadar ,farkında olmadan yaşanılan teşviklerde...

biraz komik..çoğu zaman duygusal..acısı yabana atılmayacak kadar belirgin..garip bir aşk hikayesi...

hani!.. siyah beyaz filimlerde seyrettiğimiz..ayrı dünyaların insanlarının, gerçek hayata yansımasının, en güzel örneği..
çok ayrı dünyalardan gelmiş iki insan...

kız;
beton duvarlar arasında büyümüş, maddeyi mutluluk sanmış,
paylaşımın sadece sinema biletinden öteye gitmediğinin yanılgısıyla yetişmiş..zamanla.. tezatını kendi içinde çözmüş..bedellerini en ağır şekilde ödemiş...şaşkın bir çocuk gibi..hayatın ortasında, savunmasız bırakılmış, yolunu bulmaya çalışan bir 'ama' gibi sonunda, bulmuştur gerçeğini.. (yüreğini tutan adamı)...

erkek;
toplumun en katı kurallarına inat..en güzel, en samimi şekilde..
bütünlüğün, anlamını bilmenin farkına varan..!
insanın, insan olma özelliğini, ezbere öğrenerek...en zor şartlarda dahi kendi şeklini korumayı beceren..acılarla, aşkla yoğrulmuş terbiye olmuş, çağdaş bir münzevi olacak kadar, değerli bir insan...

ne yaşayacağının hesabını yapmaya fırsatı olmadan.. veresiye yaşanılan hayatın doğal bir müşterisi olarak.. kendini sevdiği kadının kollarında ...herşeye ve herkese rağmen bulan...erkek...

ve, bu iki ayrı dünyanın insan ının.. kendi bünyelerinde yaşadıkları aşkın hesabını ödeme lüksleri yoktur..kimbilir! belkide yaşadıklarının farkında bile değillerdir..kimi zaman kopuşlar yaşar..kimi zaman..kendi duygularından habersiz birbirlerine..hayatın damar imzalarını atarlar..!

vakitsiz, mekansız, hatta imkansız zamanlarda..iki ömrün dudaklarında..kendileri olmaya çalışırlar.. titreyerek sokulurlar kendi canlarına...
her nefes alışlarında, be(n)leri...
bi(z) olmuştur artık...

aslında ikiside şaşkındır.! rahimden çıkıp, dünyaya tutunmaya çalışan ana memesinde iki sabi misali.. birbirlerinin gözlerine bakarlar...
yok olurlar...
biterler...
bitişlerin farkında olarak...
çoğu zaman kelimeleri karıştırıp..göz göze geldiklerinde, tükenirler...
bitişmidir bu tükenişler..kadın farkında olmasada..duyar sevdiğinden nihayetini...
''beni böyle gönderme''acıtmaksa niyetin başardın...!

aslında acıyanda, kanayanda, ikisidir...!

ikiside birbirlerini yok etmek adına bu acının bitmesi adına doğal bir acemi sürece çoktan girmişlerdir...ikiside bu aşkın farkındadır artık
bilerek saklarlar...bilmediklerini...tadı damaklarında dokunuşların esaretinde...

eyvellah derken kadere...iki ölüm vedasına susarlar...

işte...
garip bir aşk
hikayesi..)



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kör Kuyunun Sevdası

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Erkekler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Dilimin Ucunda Saklı Kalan Bakire Kelimeler [Şiir]
Mavi Peri Kuşuydu Yüreğim [Şiir]
Hayallerime Sardım Seni... [Şiir]
Dipsiz Kuyu [Şiir]
Gecenin Katili [Şiir]
Kırık Hayatlar [Şiir]
Düş / Gerçek... Sen Seç... [Şiir]
Suçlu... [Şiir]
Ben Yoksam... [Şiir]
Vazgeçtim [Şiir]


NURCAN DURDU kimdir?

bir insan sadece,şimdilerde hayatın neresinde olduğunu,acemi bir çocuk gibi anlamaya çalışan,her düştüğünde kanayan dizlerini artık ağlamadan silmeyi beceren,her gün daha çok yüreğine inanan,bir gün mutlaka. . dediği inançlarına daha çok sarılan,gülümsemenin ve sevmenin gerçeğine inanan,bir insan. .

Etkilendiği Yazarlar:
..........


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NURCAN DURDU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.