"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
Benı ben yapan ıyı guzel ne varsa alıp goturuyor Bir tufan kopar,bir fırtına alabora eder ya İşte öyle savruluyorum bılınmez dıyarlara Nerdeyım kımım neyım bılmıyorum Sadece ozluyorum…seni her nefeste özlüyorum Özlemin bir türkü misali dolanıyor dilime Dağ ülkesindeki dertli insanların yanık stranları misali Hem yanıyorum,hem de yakıyorum ıcımdekı her şeyi Hayat hep böyle mi olur? Güzel başlayan her günün gecesi yalnızlıkla mı son bulur? Seven bekler sevilen hiçbir zaman gelmez mi? İklimler değiştikçe yaşayan,sadece güçlü ağaçlar mıdır? Karanlıkların sonu aydınlıkla biter mi her zaman? Bir gün yüreğinde bana ait bir sevda hayat bulur mu? Umut,inanç,hayal… Hüzün,hüzün,hüzün… Aynalarda,duvarlarda,kalemimde kagıdımda sadece yüzün… Özlüyorum seni,yanımdayken bile özlüyorum… Kapımı çalacağın,yüreğimi çalacağın günü bekliyorum ey yar.. Gülyüzünden sevgi dolu bir bakış, Ellerinden sevgi dolu bir tutuş, Yüreğinden doğup deli bir ırmak gibi akan bir sevgi bekliyorum.. Bekliyorum yar, umutlarımın yıkıntıları ezerken hayallerimi.. Bekliyorum seni, Bekliyorum bana hayat vereceğin günleri… Şimdi yüreğim avuçlarında; tutsak bir karınca gibi.. İster ez yok et,istersen hayatını bağışla.. Ama o karıncanın yeri senın yanın unutma.. Ez de pir hezdikim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Duygu Gürbüzer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |