|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
8 Temmuz 2002
Ayrılış
iLkEsU
Aşıktım ona , boynuna ve boynundaki benlere baktım . Gökyüzünde asılı kalmış yıldızlar , o benlerdi sanki ve yüzü aynı ay . Öylesi boşluktaydım , yanında. |
|
Bandini nin şimdilik okuyabileceğim son kitabını da okumuş , uzandığım kanepede uyumaya çalışıyordum. O ise yan odada , ona duyduğum aşk ve minnettarlıkla oturuyor ve bir şeylerle uğraşıyordu ; ne ile uğraştığı önemli değildi ya da yirmi yedi mayısa üç gün kalmasının , herhangi bir rakamı gösteriyor olması saatin... Önemli olan yirmi dört mayısın o anında , oturduğu masada saatiyle beni uyutmamasıydı. Yanına gidip özür dilemeliydim. Yapmadım. Bir sigara daha içip tekrar kanepeye uzandım. Duyduğum his uyuşturmuştu bedenimi. , hareket etmek istemiyordum. Bir süre sonra her ne ise adı hissettiğim o şeyle yanına gidip masasına oturdum. Yüzüme bakmadan önündeki grafikleri inceliyor ya da öyle şeylerle uğraşıyordu . Sayfa 218’di ve ben hava durumunu merak ediyordum. Masa yuvarlaktı ve yuvarlak masaya doksan derecelik bir açıyla , kolum ait değildir işaretini gösterecek şekilde , bileğimden yüzüme dayalı oturuyordum. Matematik çalışsın isterdim. Aşıktım ona , boynuna ve boynundaki benlere baktım . Gökyüzünde asılı kalmış yıldızlar , o benlerdi sanki ve yüzü aynı ay . Öylesi boşluktaydım , yanında . Yüzüne , kirli sakalına ve tam eline bakarken yüzüme baktığını gördüm ; göz göze gelmedik , aynı anda sağ ayağımın baş parmağı ayak bileğini hissedebiliyordu . Kitaplarını ve kağıtlarını tek tek kaldırırken önemsiz olduğumu hissettirmeye çalıştığını düşündüm . Bu düşünce bile soğutmadı beni masadan . Bir süre sonra daldı gitti . Geniş gözlerinin gökyüzünden yansıyanıyla dalabileceği derinliğe kadar . Boğulma tehlikesi olan ise O değildi.Sesim ve oturduğu masasındaki elleri yabancıydı ve arzu doluydu Bandini . Dudaklarına dokunuyor , duman üflüyor ve gürleyerek kahvesini yudumluyordu . Ben o anda ne çok şey düşünüyor olsam da yanına gidebilecek kadar kelime ve sesimi bulamadım . Masayı kendime terkederek yanından uzaklaştım.
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
ORİJİNDEN NOTLAR
Etkilendiği Yazarlar:
JOHN FANTE, LATIFE TEKIN, J.D. SALINGER, SAMUEL BECKETT,SYLVIA PLATH,NILGUN MARMARA
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|