Zamanı gelen bir düşüncenin gücüne hiçbir ordu karşı koyamaz. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
hevesindeki hatunlar analarının beşiklerini tıngırtatıp mıngırdatmakta... Bir zamanlar bir keloğlan varmış diye baslamakta pembe yalanlar uyutmaya beş kala.. Ve bazıları sazanlık yapıp yutmakta bu oltayı... Meraklanmayın bizde costarring bile degil keloğlan konuya.Bu işte yalan yok delikanlıca.. Afrikanın balta irtica etmemiş ve ırzına geçilmemiş yeşil kütük gruplarında yasama hevesinde olan ama NBA takımlarınca draft edilme ihtimalleri olmayan zenci bir kabilede bir efsane dolanır dilden dile.. Doğumu başlı başına flaş haber ana haber ültenlerine Zenci anne zenci baba kız beyaz.. Her dışkıya salata malzemesi olan bilim lavukları durumu kurtarıp babanın F tipinde volta atmasına engel olmak isterler.Bu bir albino... Yemezler. Konuyla ilgili kabilenin kadrolu röntgen mütehassısları ormanda tam teşekküllü devlet hastanesi olmadığından mesleklerini çalı arkasında icra etmekte ve bilmektedirler ki anne "yatırdım yatırdım çam dibine / batırdım batırdım ta dibine/ muah muah can hatice" parcasına klip cekmek gelen arabeskçiye konu mankenliği yapmış ama set ekibi yok piyasada.Babanın boynuzgiller familyasına üyeliği ayanlanmakta beyanlanmakta... Pigmen bir anne arabesk bir baba .sonuç bir katliyam. Su katılmamiş bir menapoz üstelik daha 19 yaşında.. Bircok feminist yazarı idol edinir . Tek zevki kadın haklarını savunuyorum kisvesinde sadist duygularını erkekler üzerinde deneylemek ve hiçbir bilimsel amaç gütmemek.. Daha fazla dayanamaz kabilenin büyükbaşları.."Gidip üniversite oku bizi dısarıda temsil et." andırmacısıyla iadeli taahütlü postalarlar Türkiye'ye... Babasal hısımlığından fazla zorluk çekmez ortamda. Gerekli konuşlanma faaliyetlerini tamamlayıp asıl amacına geri döner . Deneylerine kobay olarak beyni olmayan aklı fikri karşın cinsin bacak arasında olan bir deve bulur... Hala calışmalarını onunla sürdürmekte sanmayın bu bir aşk,mutlu son görünmemekte... Yanlış anlaşılmasın benimki kadın düşmanlığı değil asla.. Cenneti anamın ayakları altında arayanlardanım ve sevgilime kılıbık pozisyonundayım... Uyarım erkeklere ... Etrafta dolaşan boyu 1,25( topuk takviyesiyle) dili 1,85 olan iguana kılıklı menapoz bir pigme görürseniz erkekliğin onda dokuzuna uyun. KAÇINNNNN...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BARIŞ BİLGİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |