Bir sanatçı başarısız olamaz; sanatçı olabilmek bir başarıdır. -Charles Horton Cooley |
|
||||||||||
|
SEVDAM! VE BEN! 14 şubat sevgililer günüydü… bir bankanın önünde buluşacaktık onunla. Hediyelerimizi verecek, birbirimizi kutlayacaktık. Olmadı… Soğuk ve demir bir kurşun gibi tepemize düşen yağmur damlaları buna izin vermedi… yağmurun izini bıraktığı ıslak cadde de yürümeye başladım ve sorgulamaya. yağmur muydu yoksa göz yaşımı o gün yanaklarımdan süzülen kara bir buluttu, çöktü şehrin üzerine birdenbire hep acısını duyduğum bir sevdaydı kime olduğunu bilmeden ben ki hep özlemini duydum delice yaşanan bir sevdanın bir türlü yaşayamamanın acısıyla Ey esen rüzgar, yağan yağmur damlaları siz ki her yere aynı anda düşersiniz, siz ki yürekleri serinletirsiniz söyleyin yarım kalmış sevdam nerede? Kara bir buluttu o gün şehrin üzerinde dolaşan Her şeyi engelleyen bir yağmurdu başladı birden bire VE YAĞMUR; sen ki bereketisin şehrin Neydi o gün engellemek istediğin? Siz yağmur damlaları neydi ıslatmak istediğiniz? Ben mi? yoksa yarım kalmış sevdam mı? Sizin yağmurunuz çabuk bitti. Ama benim yüreğimdeki yağmur o günden beri dinmiyor Kuruyan yüreğimi ıslatmaya yetmiyor EY YAR! Yüreğim yasak sevdana gebe olduğundan beri Yalnız seni düşünüyorum Göz yaşlarımı içime akıtıyorum Ve diyorum her seferinde Beni yanlışa, beni yasağa götüren yine bendim Acı sonu başından görünen bir sevdaydı Dayanılmaz… Ne yapsak dinmedi yağmurlar , Çıkmadı güneş Ama biz yinede ümitle bekliyoruz Bir gün yağmurlar dinecek, güneş içimizi ısıtacak, Rüzgarlar yüreğimizi serinletecek Ve ben o gün seni unutmuş olacağım diye Adını yarım sevda koyduğum güzel bir rüyaydı bu…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kamuran, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |