Sorularla dolu bir kitap... hiçbir zaman eksiksiz olamaz. -Robert Hamilton |
|
||||||||||
|
zamanı durdurdum elimdeki asayla ve ıslak bir kirpikte kaldı şaşkınlığımın ilk aptal hali, biraz gayretle kendime geldim hafif soğuk bir havanın neminde... Yeni dekore edilmiş bir cafe ve sana doğru yeni dekore edilmiş bir kalp farkettirdi warlığını benden öte sana doğru... o gün orda aklımda kalan tek renk sarı oldu: heryer sarı kaldırımlar sarı, insanlar sarı birde sende olan bende kalan saçın sarı, güneşe ne hacet o zaten sarı... biraz yürümek ii gelir , belki biraz açılır sonra kapanır gözlerim rüyaysa uyanmak yok diye... Yüzüme üflenen nargile dumanında daldım; bir an üflenen her duman içime dolan bir beden, senden öte bana doğru... Utangaç gözlerle ilk dokunuşun, ilk öpüşündü ve kayboldu bir an tenim teninde... Hala ne olduğunu anlamaya çalışan kızarmış yanağım ve alnımda beliren damardıutangaçlığımın en belirgin hali... İlk dokunuş: ve sarı avucumda. anlamsız heyecanım ellerimde başlayan titremeyle kalbimde son buldu. İkinci dokunuş: ve elin elimde, amansızca haykırış sardı ayakkabılarımı o ıslak akşam kaldırımlarında. Yorulmuş ayakkabılarm ewinde dinlenmeye çekilrken sana takıldı meraklı bakışlarım... Tüm cesaretimin belkide tüm ahmaklığımın toplandığı anda kapı arkasında buldum kendimi dudaklarında. Varlığının 24 farkındalığına varmanın ilk mutlu uyanışıydı 25. güne senli merhaba... Cesaretime ortak olan bu asi melek miydi dudaklarıyla can weren yoksa sadakatına ortak olan benmiydim warlığına şükreden... Korkusuz bi o kadar savunmasızlığına bıraktım tüm hayat şartlarımı pamuk ellerine.... Şimdi uzaklarda da olsan uzaklarına en yakınınım ellerin olmasada, Kokun bende kalmış siyah bir cüzdan arasında...................
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © FATMA ÇİFTÇİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |