Başka dillerle ilgili hiçbir şey bilmeyenler, kendi dilleriyle ilgili de hiçbir şey bilmiyorlar. -Goethe |
|
||||||||||
|
Sana tapan adam bir şairdi. Gözlerinde ağıtlaşan figanlar biriktiren Cümlelerinde suskunu kaldığı noktalara katil Hayatı gülüşlerinle nefeslendiren Yaralarını dilsiz yüreğiyle geceye sardıran Yüreğiyle satırlara hayat veren Bir şairdi,sana tapan adam. Hercai falların "O seni sevmiyor" deyişine aldırmadan Seni sende yaşamayı arzulayan Bir şairdi,sana tapan adam. Göz çukurlarından düşen çilelere inat Mutluluğu melek dudaklarından Dökülecek olan kutsal -seni seviyorum- iki kelimede arayan Bir şairdi,sana tapan adam. Senin işgal ettiğin sol yanıyla Gülüşlerine ömürlerini demleyen Bir şairdi,sana tapan adam. Satırları sahiplenmemiş bir baharı andıran Kalemi senin yolunda tükenen Bir şairdi,sana tapan adam. Sesinin yokluğunda Adının beş harfiyle sana seslenen Kahrolası geceleri ıslak yaralarıyla ıslatan Üstüne karanlığın yakasız gömleğini ve Bol gelen çaresizliğin saatini giyinen Bir şairdi,sana tapan adam. //Seni sana anlatmaktan korktum,biliyorum. Belki de seni senden bile saklamak istedim Ya da seni sana paylaşmaktan bile kıskandım// Platonize bir aşkın kahramanını Hikayelere kahraman etmek için Eline kalem verilen Seni senden çok seven Bir şairdi,sana tapan adam. Bulutları umutsuzluğun nefesiyle örselenmiş Hüsranlara gebe tutulmuş sancılarıyla Senin yollarında seni arayan Bir şair görürsen Bil ki O bendim ve O sana tapan bir şairdi. SEZAİ AKIN..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sezai Akın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |