"Ne elbiseler gördüm, içinde adam yok, ne adamlar gördüm sırtında elbise yok." -Mevlana |
|
||||||||||
|
İnsanlar artık Tanrı Allah İsa gibi kavramları kullanmıyorlar. Her şey gün ışığına çıktı. Ne garip değil mi? Güneş gitti ama her şey ondan sonra aydınlandı. Bağışlayın Biraz sinirlendim öncelikle olanları anlatmam gerek. Benim adım Hilal Orak. Dulum Eşimi Kaybettim. 30 yaşıma bastığım gün Yani; 09.02.2011 de Güneş öğlen saatlerine doğru büyük ve korkunç bir şekilde patladı. Parçalardan dünyamıza düşen en büyük parça Büyük Okyanusa düştü. Bunun sonucunda Kuzey ve Güney Amerika Kıtaları Avusturya Kıtası, Japonya nın tamamı Çin' in ve Rusya' nın ise bir kısmı sular altında kaldı. Elbette Amerika kıt'alarından eser dahi kalmadı. Yeni Hayat Hastalık tehlikesi boy gösteren Avrupa da kurulmaya çalışıldı. Herkes oraya Akın etti. Ancak oraya giden insanların neredeyse yarısı öldü. Böylece temiz su ve verimli toprak avantajı sağlayan Asya ve Anadolu da Yeni Hayat kurulmaya karar verildi. Tam her şey iyi güzel derken Melekler dünyaya indiler ve bizi düzenlemek zorunda olduklarını söyleyip Aralarından bir meleği Baş melek seçtiler. Tanrı artık yoktu! Eprie Adındaki Adalet meleği Baş Melek oldu ve Hepimizi yerleştirdi. Herkesi Mesleklerine göre sınıflandırıp onlara olanak sunulmasını sağladı. Görev melekleri gelip bize yardım ettiler. Evli Bayanlar ( yani eşi hala yaşayanlar ) 3 Yalız bayanlar ise 1 çocuk evlat edinmek zorundaydı. Ben bir Erkek çocuk evlat edindim. Adı Asil ve 16 Yaşında Okullar açılana Kadar tanışıp anlaşırız diye umuyorum. Çocuk dedim, ama insan evlat edinmekten falan bahsederken çocuk diyor işte. Eminim oda bir dolu sevdiği insanı kaybetmiş ve çok üzgündür. Bölüm 1 - Asil' in gelişi; Benden biraz daha uzun, esmer ve yeşil gözlü bir gençti Asil. Ne kızgın nede üzgün bakıyordu gözleri. Bomboştu sanki içi ve yardım için yalvarıyor gibiydi. Bana sadece adını söyledi, elimi sıktı ve odasına kapandı. Elime bir dosya tutuşturdu. Dosyada Asil' in zaten yetim olduğunun, babasını ve annesini hiç tanımadığının ve dikkat dağınıklığı sorunu olduğunun yazdığı olduğu bir sürü rapor ve kağıt vardı. Sığarmı o kağtlara acaba 16 yaşındaki bir gencin kişiliği... Elimden gelecek ek şey onu tanımaya çalışmak olacak sanırım. Elimden gelenei yapmalıyım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burcu Uçar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |