Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein |
|
||||||||||
|
Hiç bir ağacı ölesiye sevdin mi? Sırf sana güzel renkler vaat ediyor diye Sonu olmasa bile ileri adıma sürükledin mi? Baharın ağacı yağmurda daha bir renk alıyor Görüyor musun bulutları sis almış Ağaca inat gözyaşlarını akıtıyorken gördün mü Ufku Sis perdeleri aralanıp görünse desem de Bahar geldi Çicekler soldu Ağaçlar yapraklarını soldurup Çimenle bir hale getirdi Zaman ekim kasım ne farkeder Bir havaya bakıyor değişkenliğim Gün günü tutmuyor biliyor musun? En korktuğum dediğim başımda Kavak yellerinden ölüme çalınıyoruz Hiç görmediğimi varsaysak silip atsak Başlangıca heba etsek Lanet olasıca bir cehennemdeyim Maviliğim yok Her yanım turuncumsu sarılıkta Yeşillerde umut dese de kırmızı siliyor Bir yandan askı çağrıştırırken Her bir paragraf senle beni yarına mühürlüyor Uzaktayız belki de hiç olmayacak bir gölgeleme de saklıyoruz Ama var olman ve benim buna ihtiyacım Hani derler kaybedersin anlarsın Ben kaybettiğimi bile bile anlamıyorum Bir şiir maviliğe büründü Turuncuyu sevdi Sarıyı hatırlattı ve yeşil her zaman umutların ulaşmasına sebepti Bak bahar gelmiş Çiçeklerin yerini ağaçlar almış Sis perdeleri Gözlerimi buğulandırdı Elaydı ya gözlerim turuncuya çaldı Sarımsı hemde yeşil hiç olamadım Arasındayız hayatın umudun var olduğu bir yoklukla birdik Hiç yitmeyecek sonu belirsiz Üzgün olmak sil baştan yazmak bilmem neredeyim ki ben Tek bildiğim ve söyleyebildiğim bahar gelmiş Şimdi bir pencere bul ve bak dışarıda ki manzaraya...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nihal Ozbek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |