Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson |
|
||||||||||
|
Her zaman alnına düşen Asi perçemiyle Hemen hissedilir, Özgür ruhu. Del eyleyen kömür gözleri Hüseyni makamından nameler söyler Yüreğine işleyen. Tam içlenmişken Dalarken maziye Bir gülümseme belirir, En karanlık dehlizleri bile aydınlatır. Bir de o mırıltı eklenirse gülücüğe Afacan bir çocuk bulursun karşında. Karmaşık ve derin düşünceleri Rengarenk ve büyük düşleriyle yarışır. Sanki bilinmeyen diyarlardan gelmiş, Gemisiyle fırtınaları,okyanusları geçmiştir. Uzun yolların kaptanıdır Nadir ve özel olan herşeyi keşfe çıkan. Ona her deniz yakışır Ama en çok Karya kıyıları. Dalamanlı Samson'dur O Deliah'ı seven Ama gücünü kaybetmeyen. Aşık Şehriyar'dır O Şehrazat olmayı bilene. İsterse göğsünde uyutur, İsterse buseyle avutur. Zordur onu sevmesi: Bazen Narkissos'tur Echo'ya ve tüm aşıklarına aldırmayan, Bazen Phobes'dur Esmeralda'ya sırılsıklam aşık olan. Anlamak zaman ister. Ama sabredenin ödülü büyük olur. Ney olur ruhuna işler, Esrarengiz bir hikaye olur Tüylerini diken diken eder, Mutlak maksimum seviyesinde Mutluluklar yaşatır. Çita gibi hızlı koşar hayalleri, Ama bilir dervişcesine dinlenmeyi Bulduğu tüm vahalarda. Bir değil Çok iklimlidir. Herbirini Ayrı bir mevsim gibi yaşadın mı Sen de onun gibi başkalaşırsın Tadına varırsın Tüm iklimlerin Yeter ki kendini bırak bu büyülü rüzgara, neşeyle kanatlan özgür ufuklarda...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |