Bir Seviyorum; Bir Güvenemiyorum...

Yüreğim paramparça... Her bir yanda güven kırıkları... Ne için savaştığımı bilemeyecek kadar belirsizim ve güven sorunumla baş edemeyecek kadar çaresiz...
Kafam sürekli karışık, beynim bulanıyor... Geçmişten ders çıkartabilmek adına Deniz kayboluyor... Her gördüğüm yüzde soru işareti, ummadığım anda karşıma çıkıyor...
Sevmek zor değil; kendimden nefret etmediğim sürece... Nasıl bir başkasını sevebilirim ki kendimi sevip güvenemezken bile...
Bütün kurallarım ve ben alt üst oldum... İşin içinden çıkılır bir türlü; ama aklımdaki olumsuzluklar bin türlü...
Mantığım da tüm devrelerim gibi devre dışı... Çok zormuş bir insanın sıfırdan toparlanışı... Kendimi güçlü bilirdim; zannetmekmiş... Tüm yaşamının yalan olması insanı böyle insanlığından alırmış...
Bütün bu sebeplerden ben seni... Bir seviyorum; bir güvenemiyorum... Ne kadar uğraşsam da kendime gelemiyorum...
Sonumuz ne mi olacak? Bilemiyorum...


Deniz Şahin hakkındaki bilgilerin basılmasını istiyorum.
Eğer basılmamasını istiyorsanız tıklayın.

  Deniz Şahin kimdir?
Yazamasa da yazmayı seven biri...

 


Bu yazıyı basmak istiyorum.

İzEdebiyat'da yayınlanmakta olan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Tüm yazılardan birinci dereceden sayfa düzenleyicileri sorumludur. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.

Yazarların izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin —kısa alıntı ve tanıtımlar dışında— herhangi bir biçimde basılmaması/yayınlanmaması önemle rica olunur.

© 2000-2002, İzlenim.com - Tüm hakları saklıdır.