Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim |
|
||||||||||
|
turkuaz, nil mavisi, erguvan, fuşya, altuni, haki. sükünet içinde dinginliğin liri hiç hissetmediğim bir var oluşu tüm bedenimde çalıyor. sonra leylak, yasemin kokuları beni dansa çağırıyor. sabah çiyinin ferah kokusuyla dans ediyorum uçsuz bucaksız yemyeşil tepelerde. çevremde rengarenk kelebekler, üstümde gök kuşağı. mevsim ne bahar ne yaz ne güz ne kış. bir bakıyorum gelincikler papatyalarla yayılmış kırlara bir monet resmi içindeyim, bir bakıyorum kızgın güneş etrafı altuni bir kum çölüne dönüştürmüş, kalahari ortasındayım. tam bir kum tanesinde dünyayı görecekken, sihirli aynalarım, kum tanecikleri uçuşuyor elimden. kızıl, nefti,füme yapraklar çapkın ışık hüzmesiyle yere dökülüyor. bembeyaz kar taneleri tüm doğaya gelinlik giydiriyor, eteklerinde şehvetli kıvrımlar, yakıcı ışığı kör ediyor gözlerimi. her taraf bembeyazdan kapkaraya dönüyor, o an soğuk ve derin bir uyku alıyor beni koynuna. Ne kadar uyuyorum, saatler, günler, aylar, yıllar mı bilmiyorum. Zaman her şey gibi hem var hem çok hem geniş hem bol... titreyerek uyanıyorum; gözlerimi açtığımda yine körüm. yok olmuş, rüyamdaki düş renklerim. Cisimler artık yıllanmış bir fotoğraf karesi eski ve solgun. elimde bir kaleydeskop burnuma uzaklardan gelen kan kırmızı gül kokusu kulağımda naif lir sesi düşüyorum, duyularım rehberliğinde sesini ve kokusunu duyduğum, en derinimde hissettiğim, sevgilimin kan kırmızı gülümün rengarenk aşkımın peşine...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |