Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella |
|
||||||||||
|
eğer kurutmadınsa.. istersen adına.. dikeyim anıt beni unutmadınsa.. insan unutursa sebebi nisyan içimden geçiyor hep buna isyan bari üstüme sık parfüm ve losyon beni unutmadınsa.. koşup gel yanıma hızlıca ani masal anlat bana bitince mani pencerem dibi çal kabak kemani beni unutmadınsa.. insan sevmiş olsa alnı ter basar çıkart cikletini bir kağıda sar komazdın beynimde kalıcı hasar beni unutmadınsa.. müzlüm konseri git alarak bilet gördüğün kerkese derdimi ilet göğsünü parçala atarak cilet beni unutmadınsa.. unutmak kolaymı haydi as dala beynimi çıkarıp şişle sustala mektup yazıp bana elden postala beni unutmadınsa.. hayalimden gitmez yüzünün suret oklavan ile yaz beni hamur et ömür sür içinde fakrü zaruret beni unutmadınsa.. bir gece balkona siyah çorap as yasımı tutarak giy kara libas kapıları çalıp tüm zillere bas beni unutmadınsa.. ben seni unutmam unutamamda asla olmuyor bu konu tamamda arada keselen kir at hamamda beni unutmadınsa.. adımların seri hızlı son sürat sokağa fırlaki görünsün surat sobaların tütsün odun kömür at beni unutmadınsa.. sensizlik nedir bilirmisin ah sen sensiz dünya sanki karanlık mahsen yeniden dünyaya gelirim şahsen beni unutmadınsa.. belki salmaz abin denilen molla ama bunu belirt el ile kolla hemen ara cepten bir mesaj yolla beni unutmadınsa.. konuşma peltekce harfleri yutup zatımı el ile aynı bir tutup arada hatırlat nerdedir kutup beni unutmadınsa.. unutsanda bir an unutmaz sandır hayatta tattığım en mutlu andır camı açık koyup ışığı yandır beni unutmadınsa.. kalmanı isterim hep sağ esende bir kez bile bana yar demesende akşamları görün gel emesende beni unutmadınsa.. unutmadın takın boynuna ziynet geçerek mutfağa çay suyu kaynat gece işaret çak kaşını oynat beni unutmadınsa.. ben unutmam sen unutsan bile unutmak ne kolay geliyor dile sinyal ver ampülü takarak pile beni unutmadınsa.. herkese bu sevda aşkımdan söz et uzaktan olsada beni hep gözet yakana iliştir gümüş bir rozet beni unutmadınsa.. unutma hep açık kalacak kapı ve balkon önü ko dedenin hapı güneyi göstersin kazmanın sapı beni unutmadınsa.. namım olsa bile doğrucu davut kavurup nohuttan yapardık kavut ağlatma zavallı gönlümü avut beni unutmadınsa.. incecik parmakta zillerle boyna mahalle içinde dans edip oyna gizlice gözüme tutuver ayna beni unutmadınsa adın sakız oldu gayrı dilime kendini verme hiç irfan ilime sende ismimi yaz halı kilime beni unutmadınsa.. unuttun celladım kirpiğin oku saplanıp etrafı saracak koku ruhuma ayet el kürsiyi oku beni unutmadınsa.. der isen bir kale mahsur kalasın beyaz at yoksunu fakir balasın saçları sarkıtıp yola salasın beni unutmadınsa..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |