..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsandaki gerçek güzelliği ancak yaşlandıkça görebilirsiniz. -Anouk Aimee
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Unutulamayan Dönemler > Deniz Ak




14 Eylül 2011
Dünya Aşk Üzere İmiş!..  
Deniz Ak
....Aynı mahalledeki bir genç delikanlı; sever komşu kızını. Başlar her fırsatta, limonla taradığı contravolta saçları ile geçer kızın önünden. Sonra kıza arkadaşıyla haber gönderilir...


:BEBH:


DÜNYA VE AŞK!..



Eskidendi evet o günler, o aşklar, o masallar!... Şimdi çocukarımıza masal anlatma gereğini dahi duymuyoruz!.Çünkü buna vaktimiz yok, nefes almaya, düşünmeye, sevmeye, sevilmeye AŞK'a... Dikkat ettiyseniz aşk'tan sonrasını tırnak işaretiyle ayırıyorum çünkü özeldir aşk!..Her ne kadar öyle yaşanmasa da özeldir Aşk! insanların içinde gezinmese de, uğramasa da kalp hanelerimize!!... "- eskidendi o çok eskiden..." diyor ya şair!..Şimdi aşk için ifade cümlesi kurmaktan da aciz olduğumuz; o melun, büyülü, sırlı kimya!! Çocukluğumda konu komşu kızlarından bilirdim; bizde gülüşürdük anlatırlarken yanlarında, anlamının ne olduğunu bilmeden!... Aynı mahalledeki bir genç delikanlı; sever komşu kızını. Başlar her fırsatta, limonla taradığı contravolta saçları ile geçer kızın önünden. Sonra kıza arkadaşıyla haber gönderilir... Kız derki; ay kim o, şu serseri çocuk mu? Çocuk koşturur peşinden; bir defa sevmiştir ve ölümüne düşmüştür bu sevdaya, düşünemez olmuştur başka birşey ve haftalar aylar kızın peşinde geçer. Köşe başı Kadir İnanır duruşları, teyiplerden name göndermeler ve nihayet kızın kalbine varılır!... Sonrasını siz tamamlayın, artık kaderlerinde ne var ise!.. Yani eski tağbiriyle sevda, KARA SEVDA!..Hani şimdi var mı hayatımızda?.. Nerede o eski sevdalar, contravolta saçlarımız, hani sevmek hani sevdalanmak, ağlamak!..
HANİ AŞK'a kıymet, vardır elbet.. Dünya AŞK üzeredir!! Bizimkisi bize bir sitem idi!.. Dünya dönüyorsa aşkla dönüyor deniyor ya, öyle de; Dünya varsa aşkta vardır vesselam!..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kelebeğin Ömrü Birgün İmiş!..
Vefa İstanbul da Bir Semt Adın Kaldı!..
Bir Kuşun İki Kanadındadır Yaşamak Dediğin!..
Duy - Arlı - İnsan!..
Yaratan Yaşlılar Kitaplar ve Çocuklar!..
Bir Ağacın Gölgesinde!..
Ey Leyl Bırakma Bizi!..
Bir Derdin mi Var!..
301 Can - In Hesabı!.
Sence!..

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gurbetlik Meseleler!.. [Deneme]
İnsan Muhakeme Demektir Nerdesin Ey Muhakeme? [Deneme]
İstanbul'da Kar!.. [Deneme]
Dinime Küfreden Müslüman Olsa!.. [İnceleme]
Bir Sanatçının Aklında Dolaşalım Haydi Birazda Hep Merak Edilir!.. [İnceleme]


Deniz Ak kimdir?

İçten birkaç kelime!. .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Deniz Ak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.