Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain |
|
||||||||||
|
akdenizde sonbahar havası gibi delişmen. evvelsi gün ceneviz koyunda, çıplak ayaklarım turkuvaz mavide, yalnız bir kayaya oturmuşken ışık hüzmeleri ile yıkanan, rengarenk taşlarda, istiridyelerde, uzaklara bakan gözlerin yaz güneşi sıcaklığında tüm bedenimi ateşlendirirken; bu akşamüstü ansızın bastıran sağanak, palmiyelerden sıcak toprağa damlayan yağmur taneleri, susuzluktan ciğeri yanmış kedilere hayat oluyor. kana kana içiyorum sana dair her anıyı. sensiz yılların uzak, yalnız, terk edilmiş kurak toprakları özsuyunu topluyor ağır ağır. Tüm tozlarım, varlığınla anlamsızlaşan dertlerim yıkanıyor arındıran yağmurunda. Gök gürültüsü, çakan şimşekler, sur sesi yeniden doğuşu müjdeliyor. saçlarımda gezinen, yüzümde ve çıplak tenimde hissettiğim rüzgar, ürpertinin duru hazzında ılık ılık üşüdüğüm o geceye götürüyor. ahırkapı'da yüzlerce yıllık denizfenerinin hazin ışığında gözlerimiz ilk kez buluşuyor. Sessiz, lacivert bir gecede huzursuz iki ruh sakinleşiyor. Akdeniz'de yağmur şiddetleniyor palmiyelerden oluk oluk sular akıyor sokak kedileri sığınacak saçak derdinde herşey sırılsıklam heryer su altında çıldırmış gökyüzü inliyor fırtına var kapıda dikkatli ol diyor. bense, senden istridyelerden akdenizden yağmur damlalarından lacivert geceden ve denizfenerinden aldığım güçle yürümeye başlıyorum rüzgara ve fırtınaya karşı sana, bana ve aşkımıza doğru...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |