Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
-Elbette ilk, orta ve lise tahsilimi Çanakkale Boğazında sardalya olarak tamamladım Üniversiteyi Ege Denizi Kıta Sahanlığı bölümünde bitirdikten sonra çok ortaklı yunus balığı şirketinde (sürü) sonar departmanında uzman yardımcısı pozisyonunda işe başladım. Su altında uzun mesafelerde radyo dalgaları yollamak konusunda deneyim sahibi olduktan sonra balıkçı ağlarına takılmam itibariyle istifa edip kendimi dinlemek adına midye olup bir süre içime kapandım. Askerde komutanımızın akvaryumunda lepistes idim haaa ama öyle beleşten yapmadım askerliğimi 3-5 nöbetlerine yazılırdım hep hemde gönüllü. Terhis olur olmaz Karadeniz'de inatçı bir kaptanın kullandığı gemi olarak yaşamıma devam ettim sonra battım hatta, üzüntümden balıkçı barınağı oldum bir süre, yani insanı hırçın sahillerde poyrazlardan korudum, çay bardaklarında rakı içen balıkçılara yarenlik ettim. Derken eskiyen barınakların hazin sonu olarak bir evin sobasında çıtır çıtır yakılıp kuruma dönüştüm ki işte bu nedenle kurumsal şirketinizde amatör şair kadrosuna başvurdum. Düz lise ingilizcesini orta halli konuşabilmekteyim misal konuşun şimdi benle ingilizce anlarım aslında cevapta veririm ama vermem. Langırt oynamayı, sinek avlamayı, kravat bağlayıp yakmayı pek severim haa unutuyordum "ortaya duble kalamar" demekte başlıca hobilerim arasındadır, başka ne anlatayım ki böyle aniden sorunca insan tıkanıyor... -??????? (Cumhur Ç.) Antiparantez yaşamlara gelsin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cumhur Çırnaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |