İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron |
|
||||||||||
|
Eşitlere eşit davranmakmış Haksızlık etmeden.. Pak ve püryan Medetsiz…. Ben sana Nasıl eşit davranabilirim ki Sen değilmisin En zor anımda Yanımda beliren Ellerimden tutan… Tükenmişliğimin içinde Kumral saçların Kahverengi gözlerinle Sahipsiz ve terkedilmişlikte Umudum olan…. Gözlerinde tutuşan yıldızlarla Yokluğu,yoksulluğu tarif eden …. ‘’ Sebeb ne olursa olsun Tebessümle karşıla Dertleri,Dostları, yalanları..’’ diyen… Ve Umut ; Benli Gerdanının ortasında Sarıp sarmalarken beni Değilmisin ki: Kiraz çiçekleri Döküldüğü zaman Rüzgarlarda Hazar’a Akın ederken Dudaklarınla bana Can Veren… Yoksulluğum uzadıkça Bana daha çok bağlanan Güvenen- gizli ağlayan… Adalet: Eşitlere eşit davranmakmış Haksızlık etmeden Nar ve Seyran Sebebsiz… Ben sana Nasıl eşit davranabilirim ki; Yusuf’da Züleyhasına Eşit davranmamıştı ki?.... Ki Sana eşit davranmak Haksızlık ve zulüm olur… Sen Züleyha’dan daha güzel değilmisin…? En azından Sadece benim Benim değilmisin? Adalet; Eşitlere eşit davranmakmış. Haksızlık etmeden…. Ben sana nasıl eşit davranabilirim ki Döşüme vurulan Felek ten yana ne varsa Çıkarıp yaramı sarmalayan,, ‘’Ölüm gelipte Dar Vakitte çattığında O da Gerektir bir zaman..’’ Kara Yazımın Fermanı Kara Günahlarım arasında Kumral Güneşim……… Ve Sen Züleyham: Sayfalarca Sana yazsam…. Ömür salıncağında Gönül bahçende Bahçıvanın olsam Kumral saçlarından tutam alsam saklasam……
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |