Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna |
|
||||||||||
|
Kahveye girer girmez hemen derdin gelsin çaylar Sonrada gülerek derdin ne haber dallamalar Sonrada yok mu ulan derdin yolunacak ördekler, kazlar Milleti gülmekten gebertirdin ulan Haydar Masada değil arkadaşını babanı bile tanımazdın Ulan hergele, milleti hiç acımadan donuna kadar soyardın Hele o yaşlıların, ihtiyarların mezarını bile kazardın Simitçinin, gazozcunun, kahvecinin gözünde pop stardın Ama her şeye rağmen adam gibi adamdın Parayı kaptınmı da soluğu Beyoğlu’nda alırdın O pavyon senin bu meyhane benim takılırdın Sonra tam topuk Karaköy’e koşardın Bazen o kerhanelerden günlerce çıkmazdın Hani azdınmı da tam azardın pezevenk Karı kalmadıysa top yok mu derdin gülerek Cihangir, Tarlabaşı senin neyine gerek Demediler mi oralarda fazla takılma adamı çizerler eşşoğlueşek Ama yinede adam gibi adamdın Haydar Yardımseverdin... Dilenciye acırdın Şarapçıya sarılırdın Ölüye ağlardın Orospuya tapardın Kimin elinde hıyar görsen tuzluğunla koşardın Kargadan başka kuş, Tophaneden başka yokuş tanımazdın İstedikleri kadar desinler Haydar fordçuydu, Haydar tokatçıydı Haydar yalancıydı, sahtekardı, ırz düşmanıydı desinler Benim tanıdığım Haydar adam gibi adamdı Ulan bu koca dünyada bir tek seni çekemediler Sen zaten demiyor muydun, bu dünya kahpe dünya Hele o karakol yok mu Yok mu o hain komiser Zeki, yok mu o nankör bekçi Kemal Ulan seni bir karınca gibi ezdiler, dana gibi böğürttüler Buna rağmen gıkın bile çıkmazdı Yılmadın, yıkılmadın aslanlar gibi yaşadın Fesatları, çekemeyenleri, müptezellerin alayını çatlattın Ulan Azrail yeri miydi Dünyada başka insan mı kalmadı Bir Haydarı mı fazla gördünüz Üç günlük dünya derken onu iki günde aldınız Avlu bile boştu Ulan okeye dördüncü arar gibi aradık Dört kollu tabuta, birini Deli Selami koştu, geldi uzattı elini Adalet mi ulan bu Demiştin ya işte Haydarım, bu dünya kahpe dünya Az kaldı yanına geliyorum Bekle beni lan, az kaldı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şenol Durmuş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |