Aşkın aldı benden beni. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
İstemem en süslüsünden sözleri, şiirle zaten işim yok ! Gönlüm bir çift bakışa vurgun, yalana hacet yok. Karalar içinde yüreğim, hep gecede mülteci, Aydınlığı bilmem, mutluluk dedikleri, sevgi dedikleri ne ki? Gözyaşı içerim susadıkça aşka, ekmeğimi hüzne batırırım acıktıkça. Acıdan kahkahalar atarım ben kalbim çırpındıkça. Mutluluk yaramaz yüreğime. Hüzünler prensesiydim ben uzun lafın kısası, Her gelen bir hüzzam beste bıraktı gitti kalbime, Feryat figan, çığlık çığlığa kalbimde her bir köşe, Kapanmaya meyilli değildi bende ki yürek sızısı. ************************************** İnsan bilemiyor ama başına ne gelecek Yaşadıkça aşk adına daha ne günler görecek. En sahtesinden en gerçekçi bir gülüş takılmışken gözlerime, Yüreği değdi gözlerime. Yaralarım yarıldı orta yerinden, kalbim kalbindeki acılara esir oldu. Neler oldu nasıl oldu.... Bilmiyordum işte ! Olanlar olmuştu bir kere, artık nasıl olduğundan kime ne ! Aşka uzağız biz, ayrılığa yakın daim. Bilirim, mutluluk ancak üç beş gün misafirim. Acılarımız ortak bizim, yüreklerimiz ortak, Gözümüzdeki yaşlar, bakışlarımızdaki hüznümüz ortak. Benim hayallerim cesur, O'nun hayalleri korkak ! En çok da aşktan yana şikâyetlerimiz ortak. ************************* "Kim bilir belki bir gün ortak bir geleceğimiz de olur", demeden edemiyorum. Yalnızlık mahkumu olduğumu bilsem de, edemiyorum işte hayallere tutunmadan. Yüreğime ayna olan yürekten vazgeçemiyorum. Ey aşk diye dünyamı renklendiren yalnız adam, Sen acılardan şatonda kırgın, ben hüzünler kulesinde kilitli, Bulsan karanlıklardaki anahtarları, kapıları açsan tutsan ellerimi, Olmaz mı ki öpsen yüreğimden, Beraber kurtulsak kara çalınmış günlerden, Beraber yazsak yüreklerimizi sevgiyle en baştan, yeniden. Nakış nakış dokusak aşkı yarınlarımıza, tuzları bassak yaralarımıza. Bilirim sana da zor, bana da zor söylediklerim, Ne yalan söyliyeyim işte bunlar içimden geçirdiklerim ve geçiremediklerim. Senin içinden geçenler ve geçemeyenler ne peki? Sıcak bir nefes, taze bir bahara "hayır" mı dersin yoksa? Deme ne olur, hiç bitme kalbimde sen, Ellerim ellerinde, yüreğim yüreğinde can bulmuşken, Sen de itme beni dipsiz kuyulara, bırakma kalbimi sokak ortalarında. Söz, ne en pahalı elbiselerden isterim, ne kuş sütü eksik sofralardan. Söz, ne şiirler isterim senden, ne şarkılar beklerim dudaklarından. Söz, hiç şikyet etmem halimden... ****************************** Sen beni bir sevsen, bahar gelir kara günde, Sen beni bir sevsen, yamalı hırka kürk olur sırtımda, Kuru ekmeğimiz en lezzetli yemek olur soframızda. Sen beni bir sevsen neler olmaz ki ruhum da. İçim dışım şenlenir, içim dışım sen'lenir. Yüzüm güler, kalbim güler. Bu da bana bir ömür yeter. Ahhh... sen beni bir sevsen !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ayşe Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |