..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sorularla dolu bir kitap... hiçbir zaman eksiksiz olamaz. -Robert Hamilton
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Dostluk ve Düşmanlık > Semra Arslan




26 Temmuz 2013
Kürt Meselesi ve Bizim Aklı - Evveller!  
Semra Arslan
Onca kan akıtılarak çizilen toprakları, çocukça komik düşüncelerle kimseye bahşetmeye kimsenin hakkı yoktur. Vebali ağırdır bu işin!..


:AFDB:

Kürt Meselesi Ve Bizim AKLI- Evveller!


Uzun zamandır hükümetin ve bazı aklı evvellerin Kürt meselesi ve Avrupa ile ilgili çalışmalarını takip ediyorum!.Ancak bu sorunların küçük basit sorunlar olmadığını da, birkaç yasa değişikli ile de çözülemeyeceğini uzman olmadığım halde idrak ediyorum basit muhakemeler ile!..Ve diyor ki sokaktaki vatandaş; Bende hiçbir taraftan olmayarak!.. Mesele çocuk oyuncağı değildir. onlar toprak istiyor sizde halk adına vaatlerde bulunuyorsunuz. Bu hakkı nereden buluyorsunuz.Bir kaç göstermelik akil kişi midir kriteriniz!.. Onca kan akıtılarak çizilen toprakları, çocukça komik düşüncelerle kimseye bahşetmeye kimsenin hakkı yoktur. Vebali ağırdır bu işin.. Kimsenin kürtlerle Dünya ile sorunu yok. Derdiniz popilite gibi duruyor (belki farkındasınız, belki değil ) terörüstlerin de pay çabası ve para!. Birkaç yılda çözülseydi bu meseleler size kalmazdı inanın!. Biraz gidin oralara da bakın bakalım! Masa başından çabalar ile ancak aklı evvellik yapılır!. Kitaplarda ki gibi değilidir hayat, kanun koyucular!.. Sınırlar ve çizgiler önemli yer tutar toplumlarda!..Benden iletmesi!..Sonra arkamıza dündüğümüzde bulamaz isek kaybettiklerimizi, bize bir vatan borcunuz olur! Onca kan ile çizilmiş sınırlara da tekrar hesap!..Vesselam!..


Semra Arslan.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın dostluk ve düşmanlık kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sence!..

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kelebeğin Ömrü Birgün İmiş!..
Vefa İstanbul da Bir Semt Adın Kaldı!..
Dünya Aşk Üzere İmiş!..
Bir Kuşun İki Kanadındadır Yaşamak Dediğin!..
Duy - Arlı - İnsan!..
Yaratan Yaşlılar Kitaplar ve Çocuklar!..
Bir Ağacın Gölgesinde!..
Ey Leyl Bırakma Bizi!..
Bir Derdin mi Var!..
301 Can - In Hesabı!.

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gurbetlik Meseleler!.. [Deneme]
İnsan Muhakeme Demektir Nerdesin Ey Muhakeme? [Deneme]
İstanbul'da Kar!.. [Deneme]
Dinime Küfreden Müslüman Olsa!.. [İnceleme]
Bir Sanatçının Aklında Dolaşalım Haydi Birazda Hep Merak Edilir!.. [İnceleme]


Semra Arslan kimdir?

İçten birkaç kelime!. .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Semra Arslan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.