Bir dost nedir? Öteki ben. -Zenon |
|
||||||||||
|
yönünü kaybetmiş, yürüyen bir şiirdir aşk ayaklarına dolanan suç ve günahla tozunu toprağını rüzgara teslim edendir, bir şiir ki! gözlerinde tarifi olmayan acı ve kimse bilmez çatal dilinin arasında sıkışıp kalan paklanmış hayatı ey! dokuz canından sekizini aşk carpan, kalan son canıyla oturup da kendi haline acıyan nankör kedi ölüm aklına her geldiğinde yatağından kalkarak kendine umut kokan bir çöplük arıyorsun el ele tutuşup gezinen tanrıların parmak uçlarındaki ölümsüzlük iksiri midir aklındaki kaç bakış fırlattın göğe dileğin için bak şimdi! iki gözümün hayal etmeyi unuttuğu çığırtkan kuşum; dikendir kirpiklerin bakma yüzüme bakıp da bir aşağı bir yukarı hızlandırma zamanı sana bakamayacak utangaç siyahlarım kusurlarına bakma.. dilimin altında siyah notlarım konuşurken yuttuğum kelimelerim var öfkemin dili tutulmuşken çek elini ruhumun üstünden çek ve git.. yanılgılarını bırak masamın üstüne bırak ve git çok incittik masalımıza girmeye çalışan kargaları bir oh çek haydi yutsun; okyanus yüreğinin amansız girdabı bilmeni isterim ki! aşk! siyahın migreni içinde intikam duygusunun karıştığı bir rüyaydı sadece bilirsin; her renk kendi rolünü oynatır.. aşk ve savaş içinde; çağa ayak uyduramayan fareler her gün bir parça eksilir kendisinden.. zıplayarak geçeceğin yollarda medeniyetin gözünü severek; güven duygusunun elinden tutmayı unutma.. laf aramızda; göz kapakları yoktur balıkların en sevdikleri oyundur saklambaç sürekli küçük hesaplarını büyütmek için oltanın ucundaki kırık hayata takılır adını koyduğum şiirler tatlı su akvaryumunda yüzüyor suyunu değiştirmeden yıkadım ellerimi aklımdaki ölü köpekbalıkları nefret ederken senden yürekten sevdim seni.. içimdeki kayıp fırtınanın şiirisin yeminlerimi bozan.. Sevda Gencer..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SEVDA GENCER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |