..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Fantastik Roman > Sinem Bağcivan




23 Ekim 2018
Ülgen  
3.bölüm

Sinem Bağcivan


"yaşamakta ayak direyeceksin. Belki bahtiyarlık değildir artık boynunun borcudur fakat düşmana inat bir gün fazla yaşamak." NAZIM HİKMET RAN


:BCED:
Bazı zamanlar karanlıktan o kadar çok korkarız ki gözlerimizi en ufak bir parıltı görünceye kadar sıkıca yumarız bu parıltı sahte olsa da farketmez yeter ki birazcık kendimizi yatıştıralım. Sahteyse gözlerimizi açtığımız şey o zaman gözlerimiz gerçekleri göremeyecek kadar kamaşır. Bu yüzden sahte parıltılardan daha değerlidir karanlık.
Kızın duyduğu heyecan yerini büyük bir üzüntü ve kafa karışıklığına bırakmıştı. Ailesi ona her zaman iyi bir insan olmanın hayattaki en önemli şey olduğunu söylemişlerdi. Oysa teyzesi şu an ona anne ve babasının zamanında bir aileyi hileyle bu evi sattırıp kendilerinin aldığını söylüyordu. Bu evi onlara geri satmazlarsa Ela’ ya zarar verebilirlermiş çünkü; bu evi geri almaları onlar için bir gurur meselesiymiş. Ela bir yanlışlık olduğuna emindi sadece yanlışın hemen karşısında onun için endişeliymiş gibi yapan kadın figüründe olduğunu göremiyordu.
“Teyze seni anlıyorum ama bu evi onlara satamam bu ev anne ve babamın hatıralarıyla dolu. Bir yanlış anlaşılma olduğuna eminim. Bu yanlış anlaşılmayı çözeceğimden de hiç şüphen olmasın. Şimdi biraz yalnız kalmam gerek üzgünüm.”
Kız odadan çıkarken; kadın ender mutlu olmaya yakın anlarından biriydi. Her güne başladığında hayata ve çevresindeki insanlara lanet kusan birinin mutluluğu yakalaması ya ömrü bittiğinde olur yada kendi laneti bittiğinde. Ümmü ne zaman mı mutlu olur açıkçası bunu ben de bilmiyorum. Belki bir gün belki de hiç, en iyisi yaşayıp görmek.
“Planı bu akşam harekete geçiriyoruz, hazırlıklı olun. Kız ikna olmadı, onu ailesinin kötü insanlar olduğuna ve size gerçekten kötülük yaptıklarına inandırın. Bu gece bu iş bitsin.”
Oturduğu deri koltuktan gökyüzüne doğru baktı. Duygusal acı kadar hiçbir acı büyük değildir. Zamanında bunu en güvendiği insandan öğrenmişti.
” Kızkardeşim bana verdiğin acıdan daha çok acı çektireceğim kızına ona kimseye güvenmemeyi özenle öğreteceğim. Bu konuda bana güvenebilirsin.”
Sözü yeni değildi kardeşine karşı sadece yeniliyordu ki birazcık daha içindeki ateş harlansın.
Dalgalı ve gür saçlarını omuzlarına döktü. Sevgilisinin ona aldığı yeşil küpeleri taktı ve rujunu sürdü. Çok makyaj sevmezdi bazen sadece ruj. Gerçi sevgilisi ona her zaman ne kadar güzel olduğunu söylerdi. O böyle söylemese bile bana dünyadaki en güzel kadınmışım gibi bakıyor diye düşündü ve aynaya doğru bir kıkırtı bıraktı.
“ Abla bana Ahmet’le buluşmayacağını söyle lütfen. Babamın düşüncelerini biliyorsun seni hayatta affetmez.”
“ O zaman hiçbir kelime söylememeliyim sana Asude ve sen de kimseye hiçbir şey söylememelisin. “
Ve bir kıkırtı daha havaya karıştı. Babası kesinlikle anlamıyordu sırf Ahmet kendi himayesinde çalıştığı için onlara karşıydı. Oysaki kızının ne kadar mutlu olduğunu ne kadar sevdiğini ve sevildiğini görse bu düşüncesinden vazgeçerdi, emindi genç kadın. Yani en azından o akşam babası tarafından annesi ile tehdit edilerek zorla eve götürülene kadar emindi. Babasının içindeki canavarı o akşam ilk defa görmüştü ve sevecenliğine sadece onun isteklerini yerine getirdiğin zaman sahip olabileceğini de…
“Neyse geçti” diye düşündü. Tüm eski çığlıklarını ve gözyaşlarını hafifçe tebessüm etmeye çalışmaktan gerilmeye başlayan yüzünün altına sakladı ve bir kez daha gökyüzünde Ahmet’i gördü.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın fantastik roman kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ülgen

Yazarın roman ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ülgen

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hikayeye Çeyrek Kala [Öykü]
Scamnum [Öykü]


Sinem Bağcivan kimdir?

.

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum her yazardan bir parça etkilenirim


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sinem Bağcivan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.