Sanat hem bir coşma, hem bir yadsıma işidir. -Camus |
|
||||||||||
|
Dillerinde zamanın kesiştiği Sözcükleri safkan deli Uzakları önünde gören bir benzemedir. Şehirlerin dağlara dönüştüğü Medeniyet kırması Bir yabanıl pençe Ehliyet kokan yılkı atları Battığı yerde saklanmak için oluklar Mahalle arasında kaç hüzün Aktı gitti mazgallardan unutulmuşa doğru. Yıkıksan, yağmurluysan Üzerindeki darbeyi ve nemi Duvarların üzerine ser. Bilindik bir enkaz, Bilindik bir ıslaklık alacaktır onu Senin aşk dediğini kuşlar mevsim sanıyor. Etrafı surlarla örülmüş bir mezarlık İçinde yaşayanlar ölülerle akraba değil mi Akraba kanıyor zaten sarı musluklar Bir bezenmedir En açık yerlerini karlarla örttüğü Şehirlerin varoşlarla dövüştüğü İçinde aşklar bırakılıyor çocuk parklarına Cami arkalarına, petrol köşelerine çiğdem. Senin aşk dediğini yiyorlar Yaşanmıyor ölünüyor mezarlık semtlerinde Senin aşk dediğini satıyorlar Alınmıyor talan ediliyor dağ eteklerinde Dağdan akan yaş Genç bir hatıradır şiir defterime Senin aşk dediğini ekip biçiyorlar Yazıp çiziyorlar Pazar-pazar gezdiriyorlar Karşılanmış ellerde, kasalarda. Benliğini bir başkasında bırakmak Şehirden dağa doğru dallanmaktır Senin aşk dediğin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mücahit Kartal , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |