İçine koyabileceğin bir karanlığın olmadan, bir ışığın olamaz. -Arlo Guthrie |
|
||||||||||
|
Sert adamlar rehin aldılar bileklerimi Munis insanlar haydut huzurunda yargılanırken Hâl çaresini bulup Korkaklık pahasına oralardan civa gibi aktım, Yaşamak için doğru olanı kaçmaktı. İntikam beslemektense Geçmişten kaçınıp hayaller kurdum Kuşaklar büyüttüm o hayallerin içinde Acımı içime atıp Tırnaklarımı kanatırcasına sustum feryatlarımı Bir nevi suça teşebbüs etmekti topluma gerçekleri anlatmak Kesinlikle benim en büyük yanlışım Hep, sigara içmeyenlerden ateş istemekti Her işim yorucu uğraşlar ülkesi Tabutuma çivileri çakmak taşlarıyla çaktım. Sevginin kıtlığına yakalandım derken İkisi isterik, üç dul öptü beni rüyalarımda Gündüzleyin bir koşturmacadır gitti Kirlenen çarşaflarımı değiştirmekten yıldım Onlar anlatırlar ama ben hiç bahsetmem Marifetmiş gibi ilk çocuğuyum annemle babamın Tek değil... Ben zaten hiçbir güzel konu bahsinde tek olamadım. Süslü çarşıların ve yalanların aksine ''Her kişi'' niyetine kılınan namazlardan geliyorum Ve; Azarlardan, Adamlığıma göz değen nazarlardan, Pazarlardan, Bozkırlardan... Bakır tasların dolmazlığıyla büyüdüm Korkmuyorum ulan işte, Korkmuyorum baskıyı dayatmanızdan Ve işkenceyi doğurmanızdan Gövdem mertçe mazlumlara siper Alayınıza hodri meydan!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ersin KURT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |