..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Unutulamayan Dönemler > Osman AKTAŞ




19 Ocak 2021
Hrant Dink'i Anarken  
Osman AKTAŞ
Dürüst ve güven verici kişiler ne yazık ki, toplumda sözde seviliyor ve çok çabuk harcanıyor. geriye de kısa süreli ağıtlar yakma kalıyor.


:AADD:
Dürüst ve güven verici kişiler ne yazık ki, toplumda sözde seviliyor ve çok çabuk harcanıyor. Geriye de kısa süreli ağıtlar yakma kalıyor.

Faili meçhul cinayetlerden çözülenini görmedim ben. En çözüleni Hrant Dink cinayeti oldu, o da tetikçinin yakalanması... Gerisi gelmedi.

Bir toplumda dürüst insanlar ne kadar çok yok edilebilirse, sahtekârların daha uzun süre ayakta kalabilecekleri düşünülüyor.

FETÖ bir zihniyetti ve bu zihniyet Kubilay'ı menemende şehit etti. Aynı zihniyet 1950 sonrası devlet içinde açık bir şekilde kadrolaşmasını sürdürdü.

Kadir Mısıroğlu ve onun çizgisinde giden cumhuriyet ve Atatürk düşmanı medya aktörleri, her dönemde varlıklarını sürdürmeye devam ettiler / ediyorlar. Fethullah Gülen bu zihniyetin içinde sadece bir simge. "Hoca Efendi", "Hizmet adamı" diye peşinden gözyaşı döken ve Fethullah Gülen'e hakaret etti diye mecliste rahmetli Kamer Genç'e saldıranlar hâlâ yönetici... FETÖ'yle mücadele sadece gerçekten kandırılmış kişiler üzerinden yapılıyor.

Sayın Cumhurbaşkanı FETÖ'yle ilgili bir tasnif yapmıştı hatırlarsanız, "FETÖ'nün alt tabakası ibadet, orta tabakası ticaret, üst tabakası ihanettir." Görülüyor ki, 17 Aralık baz alınırsa, ihanet kısmıyla hiç uğraşılmadı. Ticaret kısmıyla, gereği kadar uğraşıldı, yani mülk idaresi el değiştirdi. İbadet kısmı tamamen yok edilme yoluna gidildi. Şu an adını hatırlamadığım bir gazete haberinde FETÖ diye nitelendirilen kesimden bir grup yemekte. Bir kişi de elinde sürahiyle boşalan bardakları dolduruyor ve bu gruptan tek tutuklanan sürahiyle bardakları dolduran kişi.

Hülasa emperyalist düzen varlığını bu şekilde sürdürüyor. Destek aldığı güç tehlike arz ettiğinde o gücü yok edip, kendisine biat eden yeni bir güç oluşumuna gidiyor. Öncekini ihanetle suçlarken, birlikte olduğu gücün de başına gelebilecekleri göstermiş oluyor.

Hrant, bir kurbandı. Kendi milliyetini inkâr etmeden Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olduğunu ve bu ülke için çalıştığını söylemesi, kendi milleti dahil yanlış yapanların yanlışlarını söylemesiydi suçu. Kimlerin işine gelmediği meydanda... Biri dürüst olur öldürülür, biri ihanet eder, ödül alır.

Ben, Hrant Dink'in sözde failleriyle uğraşılsa da, gerçek failleri adil bir yönetici hükmetmedikçe ortaya çıkmayacağını düşünüyorum. Velev ki, çıksa bile Kenan Evren gibi bir villada rahat yaşaması sağlanarak, doğal ölümü beklenecektir.

Ben Hrant Dink'e Allah'tan rahmet diliyorum. Allah taksiratını affetsin.

19 Ocak 21
Gölcük



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın unutulamayan dönemler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kanlı Temmuz
Kanlı Temmuz
17 Eylül ve Ülke Kaderini Değiştiren İdamlar
Günortasındaki Karanlık
Mağdurluk Bilançosu - 2
Oy Madımak
Eylüllenmek
30 Ağustos Zafer Bayramı
Bir Ülke Ki, Hırlı Hırsız Karışmış
Mağdurluk Bilançosu - 10

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
10 Kasım
Sefiller ve Sefilliğe Kefiller
İslam ve Rejim
Millet Olmak İçin Toplumsal Değerler
İrade ve Kudret
Çağın Ütopyası
Bu Vatan
Yusuf Kuyusu Ya da Milli Eğitim
Vicdansız Medya Cahil Toplum
Sosyal Medyada ve Tanıtım Panolarında Dilencilik

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Veda Partisinde Veda Hutbesi [Şiir]
Düş Geçiti [Şiir]
Saat Gökyüzüne Yaklaşıyor [Öykü]
Efsun [Öykü]
Sevgi Ya da Aşk Algısı [Deneme]
"Korkma Sönmez... "" Şairi [Deneme]
Aşkın Tarifi [Deneme]
Doğanın Çılgın Yaratığı ve Aşk [Deneme]
Bugün 23 Nisan [Deneme]
Eros'a Rekabet [Deneme]


Osman AKTAŞ kimdir?

1965 Erzurum doğdu. Gazi üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, TDE bölümünden mezun oldu. Sırasıyla Van, Bartın, Antalya,Bursa, Ankara, Bodrum'da öğretmen olarak görev yaptı. Halen Kocaeli'bde görev yapmakta. yaklaşık 40 yıldır şiir,öykü ve eleştiri yazıları yazmakta. Eserleri: 1. ayArsız; Uludağ Yayınları 2007 (Şiirler) 2. bermudayı tek geçmek; Cinius Yayınları 2016 (Şiirler) 3. AsiMilat(ör); Cinius Yayınları 2017 (Politik Denemeler) 4. (D)OKU(N)MUŞTUK; Cinius Yayınları (Kitap Eleştirileri) 5. cennet cazgırları; Cinius Yayınları 2017(Şiirler) 6. çorak düşler ülkesi; Cinius Yayınları 2018 (Şiirler) 7. Yağmur Yankıları; Artus Yayınları 2018 (Öyküler) 8. Sessiz Çığlık; Cinius Yayınları 2018(Kitap Eleştirileri) 9. dar vakitte aşk; Cinius Yayınları 2018 (Şiirler) 10. Âşık Hüseyin Fizâhî; Cinius Yayınları 2018 (Şiirler) 11. Şuaraya Elhan Olmak; Cinius Yayınları 2019 (Şairler Üzerine Denemeler) 12. ναυάγιο αγάπης (enkaz-ı aşk): Cinius Yayınları 2019 (Şiirler)


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Osman AKTAŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.