"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yazı resim

Ben su gibiydim,
Ne rengim vardı ne tadım,
Ne günah tanıdım ne sevap,
Ne kilise ne cami yada adı neyse,
Yaşamak geldi birden,
Renkleri gördüm,
İnsan tadında doğdum,
Ve insanların kendilerine yarattığı,
Tüm zulümü gördüm.
İnsanın şeytan adına bürünüp,
cehennem olduğunu gördüm.
Ya sizler!
Hala gök yüzünde melek mi arıyorsunuz?

Yorumlar

Başa Dön