"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

yazı resim

Özür dlerim senden,
Ne geçmişten vazgeçtim,
Ne geleceğe seninle geçtim,
Araf dedikleri yerde bittim!
Doğduğum günü sen bildim,
Baharlarını çaldım, tomurcuk zamanda,
Araf dedim bekledim.
Ateş kordan küle dönünce,
Gözlerinde öldüğümü düşünürken,
Ahından öldüm!

Yorumlar

Başa Dön