İnsan kendini bilmeli. Gerçeği keşfetmeye yaramasa da, yaşamayı öğretiyor. Ve bundan daha güzel birşey yok. -Pascal |
|
||||||||||
|
Fotoğrafın güzelliğini gölgeler belki yüzündeki hüzün Sen tüm o hüzne rağmen hala çok güzelsin İyi hissetmezsin belki kendini Bir dünya mutlu etmeye yetemez seni Hayallerin, çabaların, inançların yüzüne bakılmayan safsatalara dönüşür gözünün önünde Aynı şeyleri arzulayan ikinin tek başına kalması ne kötü bir histir Oturur içine, boğazın düğümlenir O da aynı şeyleri hissetsin diye kendinden parçalar koparıp eklersin ona Ne onu tamamlayabilirsin ne de kendini daha faza parçalayabilirsin. Keşke sana garantisini verebilseydim tüm o aptalca vaatlerimin Belki dediklerimden hiçbirine yetmeyecek gücüm Sabredemeyeceğim ardından beklemeye Yine aptalca kararlar alacağım ertesinde pişman olacağım Belki bir tek seni seviyorum cümlesine sığdırmaya çalışacağım seni Sığmazsın biliyorum Elimde avucumda yok daha iyisi İçimdeki sevilmeme duygusunu seninle bastırmaya çalışıyorum Yetmiyor Belki bu yüzden öfkeleniyorum Tüm suçu sende buluyorum Bazen seni, sen olduğun için kabul edemiyorum Bunu çoğunlukla kendime bile ifade edemiyorum Kırdığımdan, İncittiğimden belki heyecanını kendi basitliğimle öldürdüğümden kaynaklanıyor kalbinin soğukluğu diyorum Ben donuyorum Yeri geliyor o soğukluğa bile ihtiyaç duyuyorum Sen bilmiyorsun Çünkü Çünküsünü ben bile bilemiyorum Benim kırgınlığım sana değil ki Seninle arama giren o koca dünyana.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Serhat Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |