Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna |
|
||||||||||
|
su dedim, tas dedim, gemi dedim de; bizim gemicik sahiplerinden hiç söz etmedim de mi!..edeyim mi?..edeyim valla!..madem dilimi uzattım bir kere, biraz da bizim gemiciklerin ne ettiklerini kurcalayayım!.. bu gemiciler ile gemicik sahipleri, bu devrin virüsü olarak girmiştir hayatımıza!..durmadan yerler bizi!..ve durmadan artar sayıları!..büyüye büyüye filo olurlar!..uluslararası sularda her bir şey taşırlar!..kaçak petrol mü dersin, kaçak yolcu mu dersin, beyaz peynir mi dersin, her şey var!..peynir demek, beyaz zehir demekmiş, bunu da öğrendik sayelerinde!..bebek pudrasının da pudra olduğunu öğrenmiştik ya daha önce; işte aynen öyle!..keşke dedim, Venezuela’dan beyaz peynir getirseydi, o gemi ve gemicik sahibi!..ama değil!..peynirin bunca ucuzladığını(!) neden görmez ki beh!..milletin karnı peynir yüzü görürdü yani sayesinde!.. ama neme lazım, genç bir adam bu!..aklında esen rüzgarı kim bilebilir ki!..belki de Venezuelalı bir dünya güzeline gönül kaptırmışlığı, ona maske taktırmışlığı, kanındaki koronaya kit baktırmışlığı vardır; olamaz mı!..😀😀hem ne anlar bu gencecik adam peynirin tadını, beyazını, karasını, yağlısını, yağsızını!..ne işi olur ki öyle pahalısının, ucuzunun; var mıdır hiç pazara çıkmışlığı, bakkala çalkala gitmişliği!..herşey önünde!..önünde olmayan tek şey kalmıştır; bir Venezuelalı güzel!..güzel bulmaya, güzel almaya gitmiştir bence!..😀😀 gemiler gider içinde ölüm yolcuları gemiler gelir içinde peynir fıçıları!.. gemiler durur üstünde yağmur bulutları gemiler geçer direkleri martı kuşları!.. hey aman, heyyy!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |