"Gelecek, şimdinin geçmişidir, sadece biraz daha pahalı ve daha az kullanışlı." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"

yazı resim

pazarcıyım, mutluyum
kurdum tezgahımı
pahalılık satıyorum!..

al abla, al
al abi, al
al babam, al
al anam, al
dedikçe
zengin oluyorum!.

hey sevgilim
bak kimler neler alıyor
sen beni neden almıyorsun!,

😀😀

Yorumlar

Başa Dön