pazarcıyım, mutluyum
kurdum tezgahımı
pahalılık satıyorum!..
al abla, al
al abi, al
al babam, al
al anam, al
dedikçe
zengin oluyorum!.
hey sevgilim
bak kimler neler alıyor
sen beni neden almıyorsun!,
😀😀
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

pazarcıyım, mutluyum
kurdum tezgahımı
pahalılık satıyorum!..
al abla, al
al abi, al
al babam, al
al anam, al
dedikçe
zengin oluyorum!.
hey sevgilim
bak kimler neler alıyor
sen beni neden almıyorsun!,
😀😀