"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
Yaşadıklarımı yazdım sadece ülkem için duyduğum kaygıları bugünlere gelirken gözyaşlarımı hangi topraklara hangi çiçeklerin dibine bıraktığımı çocukları hiç koşulsuz sevdiğimi onlara zerre fiske vurmayıp yüreğimin orta yerine koyduğumu yazdım Seksenli yıllardaki delikanlı zamanlarımı ülkemin kamplara bölündüğünü vatan için değil de bir hiç uğruna ölündüğünü ve güneşin yurdum üstünde ara sıra göründüğünü beynimize zulümden kalbimize hainlikten ağlar örüldüğünü hesabımızın kesilip defterimizin dürülmeye ramak kaldığını yazdım Ağladığımı yazdım ağladığım zaman kimseden çekinmeden gözyaşlarımı kimseden saklamadan güldüğüm günler azsa da onları da yazdım Yaşadıklarımı yazdım sadece ben de emeği olan insanları bazen de gönülden sevdiklerimi aldım dizelerime arada vatan hainlerini alçaklıklarını ve kahpeliklerini bazen rol yapanların uyduruk repliklerini Bazıları sevgiyle karşıladı ara ara üstüme saldılar kinlerini Bu vatanı sevenleri ben de çok sevdim ihanet edenlere durup durup sövdüm adlarını vermeyeyim siz çoğunu tanıyorsunuz zaten hani dev şirketlerimizi yabancılara peşkeş çekenler topraklarımızı parsel parsel satanlar kürsülere çıkıp desteksiz atanlar bazen süte su katanlar Yiyip içtiklerimin hakkını vermek bir gül bahçesine girer gibi gönlümü yurdumun üstüne salıvermek en son dileğim odur ki Tanrı’dan son nefesime kadar bu topraklar üzerinde yaşayıp bu topraklar üzerinde hür ölmek...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |