Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy |
|
||||||||||
|
Başlamak en acısı yalnızlıkların. Küçük kağıt parçacıkları kadar yalnızız. Göbek bağımızı kim kestiyse onu yargılamalı. Felluce’de ne oldu ki? Şiirsel bir kaç yalnızlık meyvesi lazım. Portakal kabuğu? Yalnızlık yargılar insanlığımızı. Yalnızlık idealistlerin saçmalığı. Yalnızlık açların ütopyası. Yalnızlık materyalizmin sözlüğünde neden yok? Diyalektik ne der bu yalnızlık konusuna? Yalnızlık karnı tokların açları görmeme hali. Yalnızlık yargıcı kafamızdaki tilkilerin. Yalnızlık kurşuna dizilenlerin son aşkı. Yalnızlık saçmalık. Yalnızlık oyun. Yalnızlık kaderi aşkın. Yalnızlık yetişkinlerin oyuncağı. Deneyin bakın, kendinizi en çok portakalı soyarken yalnız hissedeceksiniz. Önce boyuna ve yeterli derinlikte kesiler atmalısınız. Bu kesiler hem portakala zarar vermemeli hem de kabuğun kolay ayrılmasını sağlayacak kadar derin olmalı. Hele bir de kesiler eşit mesafede olursa tadından yenmez. Tabi önce portakalın üst kısmını kesmeniz lazım. Bunlar bittikten sonra ellerinizle portakalın kabuğunu ayırmalısınız. Eğer kesim kurallarına uymuşsanız bunu yaparken sorunla karşılaşmazsınız. Kabukları da soyduktan sonra portakalı kabuğundan ayırmaya geldi sıra...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Necat Dilaver, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |