"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Gönül sofram zengindi, korkmadım hırsızlardan, çünkü çalan kanıyordu çoğu zaman. Her hırsız gönlünden bir parça bırakıp gidiyordu evimden. Her hırsız dönüp dolaşıp geçiyordu kapımın önünden. Gözleri hüzün dolu… İtiraf edilemeyen bir aşk acısıyla. Hırsız soyulur mu hiç soyarken? Ruhum soyulmadan soyundum ruhumdan. Korkmadım çırılçıplak kalmaktan, yanmaktan korkmadım. Yanarken tutuşturdum inceden. Evimin kapıları kapanıp da giderken, her gidene beni bıraktım, yüklerin en ağırından. Cesur oldum aşkın karşısında. Korkmadım tutuşmaktan, kül olmaktan korkmadım. Savrulup sevgiliye ulaştım sonunda. Sevgili kaçtı kendinden bana. Benden bin parça ben kurşunlandı yüreğine, yaralı ceylanlar gibi kaçtı yuvasına. Kalbinin ortasında benim resmim… Benim çalıntım… Kalakaldı aşk başına… Giyindi yalanı, sakladı yarayı; hayatına dön-emeden; döndü geri. Geçti kapımın önünden acı dolu… Dilenme âşık, benden aşk dilenme. Verdim vereceğim en büyük çalıntıyı. Sana vereceğim kalmadı. Beni çalarken çaldırdın ruhunun en derinini. Dilenme âşık… Sen kendine yaptın en büyük vurgunu, en büyük soyguna sen âlet ettin kendini. Dilenme… Git gidebilirsen şimdi kendine…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dervişe Kutlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |