Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
Bir de şu kan düşmeseydi yeryüzüne bu bayramda... Bir de ağlamasaydı çocukları savaşın ne güzel olurdu... Bir de şehit evi sızılar dillenmeseydi ana yüreklerinde... Öyle ya bayram bugün sevinç takınmalıydık duruşumuza... İyi bayramlar demeliydik gülüşler mıhlayıp dudaklarımıza... Yangın yeri acılardan sıyrılıp neşelenmeliydik , bayramdı bu... Gene kahpe pusular kurulu bayramın geçtiği tenhada... Gene mayın konmuş bayram yüklü bir araca... Gene baskın yemiş bayram karakolu... Gene tecevüze uğramış komşu bayram kızı... Hala yurdu işgal altında bayram ülkesinin... Bayram ülkesinin bayrağını indirip kendi paçavralarını asmışlar sokaklarına... Ve başka bir bayram diyarı tankların paleti altında... Bayram şeridinde bombalar atılıyor hala... Bayram mülteci kampı baskın yiyor... Terörist ilan edilmiş bayram ülkesinin eli sapanlı çocukları... Suçları umut etmek Suçları taş salmak gökyüzünün çirkin tarafına... Suçları taş salmak zalimin tankına - tüfeğine... Oysa bayram bugün iyi bayramlar diyecektik gülmeler mıhlayıp dudaklarımıza... Bayram sevdası yarına saklı... Hele bir gülümseyen bayram dolansın yüreğime o zaman diyeceğim suretime tebessüm takınıp... Haykıracağım " İyi bayramlar " diye... BUGÜN BENİ MAZUR GÖRÜN... 03/11/2005 - Kartal İmdat ÖZCAN Not : Resimde yaptığı düzenleme ve emeği için sevgili kardeşim Kerem YILDIZ a teşekkür ederim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İmdat Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |