..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyayı isteyen bilime sarılsın, ahireti isteyen bilime sarılsın; hem dünyayı hem ahireti isteyen yine bilime sarılsın" -Hz. Muhammed
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Uzay > Kenan Kuli




27 Kasım 2005
Zotec Gezegeni ve Cayda Cira Yildiz Sistemi  
Piaf ya da zooloo

Kenan Kuli


İki kahramanı var bu yazının... Eğer sen bu yazıyı okursan (..ki oku) bu iki kahramandan birini seçmelisin...


:BGIH:
Bak şimdi... Bu hikayenin başlangıcında iki seçeneğin var!
İki kahramanı var bu yazının... Eğer sen bu yazıyı okursan (..ki oku) bu iki kahramandan birini seçmelisin...(çünkü seçenek sunmaktan başka seçeneğim yok! :( ) ! Biri Piaf, diğeri zooloo ! [ evet tahmin ettiğin üzere ikisi de birer kedi ismi ve ne yazik ki senin nefret ettiğin kadar çok seviyorum ben kedileri...:P (... Selam Prenses ...;) ) ]

Piaf kedisi : Belirli bir yaşa geldikten sonra yavrularını kendinden uzaklaştıran ama her zaman sahibinin gözdesi Anne Kedi!

Zooloo kedisi : Kendi evrenindeki herşeyi hakimiyeti içine almışlığın verdiği cesaretle bir üst evrene göz kırparak sahibini kendisine hayran bırakan Savaşçı Kedi!

İkisinin de ortak noktası, ( hani derler ya ) şıkırr şıkırr ( ve mırrr) dişi olmaları! Her ikisi de saldırgan, her ikisi de güçlü, her ikisi de estetik, her ikisi de dilber .....ve her ikisi de kedi! Ama her ikisi de dişinin önde gideni! ... Hayata bakış açıları oldukça farklı olduğu kesin ama! ( her ikisinin bir büyük ortak noktası daha da var ki ikisinin de benim, “Kenan Kuli” ( öbürismim captain zotec :) ) tarafından çok seviliyor olması ;] )


Şimdi Zotec diye bir gezegen düsünün.. İçinde hayvan olarak evcilleşmemiş kedilerle ve başka vitamin ve minarelle dolu birtakım (wellcomtothe)JUNGLE adalarında filan oluşan bir gezegen bu...

Şimdi bu gezegende iki türlü kedigil var, biri ; Arabistan Çöllerinde çadırları olan kralların saraylarında görülebilecek “Dilberler” şeklinde ışıldayan Piaf kedisi....diğeri de tıpkı Aynı Kıtanın Mısır Yarımadasındaki Koca bir Firavun sarayının nil’e bakan pencerisinde çöl kadar sıcak gözlerini suda dinlendiren Zooloo kedisi.

Biri biraz hamur mayası kokan kadın imajıyla prim yapmış “ yahu Ayşe Özgün miyavlasa bu kadar olurdu” dedirten bir Kedi .. Piaf yani.

Diğeri ancak tehdit altığında kaldığında karşısındakine saldıracak kadar dövüşme kabiliyeti olan ve kendine “ aa Sandra Bulak’in çok dedektifli güzel bir filmi vardı ooOrdaki haağline benziyoğğ “ diyebilecek bazı manyakların da olduğu zooloo kedisi...

Zooloo kedisi biraz (w)asabi bir kedi. Ya da resimlerde öyle çıkıyor...

Piaf de çok faklı değil.. sonuçta birçoğu için nihayetinde ikisi de “ kedi” !

İki türden biri bu gezegeni ( zotec) terketmek zorunda.... Gezegen bi yerde devlet malı oldugu icin ( Milliyetcilik böyle bisey ülkemcim onu da belirtiyim ) seçmi sizin yapmanız gerekiyor!

Kim Gitsin?

Piaf mıı Zooloo mu?

( ...Prenses hersey kontrol altinda ... tamam? ;) )



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Japon Lirik Dramı
... The Strokes...
Güçlü Olan El (L) Ensin
Mesafeler
Hikayesi Olan Şeyler Yaptım
(Fi) Rijit Durumlar Ansiklopedisi... Episode 1
Herseyin Tersidir Isidnek?
Dalağımın Kulağını Çekesim Geldi
Telesekretere Not Bırakamayanlardımm.. tırınım.. tırınımm
Soğuk Savaş

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Re-aksiyon 1 [Şiir]


Kenan Kuli kimdir?

Aslında bir tür emlakçı ilanı diyebiliriz yazdıklarıma; " Denize nazır kumdan kale, Az kullanılmış, temiz, karınca deliği. . . Devren Kiralık Salyangoz kabuğu ( Öğrenciye verilir ) . . . vs. Divitim izmarit, hokkam kahve fincanı . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Kafka, w.s. burroughs, L. choen, a.c clarck ...vs.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kenan Kuli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.