Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Karalanmış bir satır şimdi adın Her adımda bir adım daha seni soğuruyorum, Suskunluğundur bütün sığınışlarım Arkanı dönüp gitmelisin, Anlamıyorsun nelerde yıprandım Suskunluğumun ardındaki çığlıkları da anlamanı, Beklemiyorum... Sana bir şiir daha yazacağım, Ne bir veda, ne bir minnet, ne teşekkür olacak, Şu anlamsız dünyada karşıma çıkıp Yüreğimin kıyısına uzanan satırlarına bir borç olacak, Ve birden darmadağın ettiğim hayallerine Bir özür ki sen o hayallere aşıksın ve hep öyle kalacak Sana bir şiir daha yazacağım, Dünyadaki tüm iyi dilekleri kutsayacağım adına Tanrı’ya emanet edeceğim o güzel yüreğini, Ve sonra susacağım Söylenen dilekler gerçek olmaz diye, Sen benim olmadığım bir yarında mutlu olacaksın, Ben öyle diliyorum diye, Sana son bir şiir daha yazacağım, Ve sonra gideceğim hayatından, Bu yürekten, bu şehirden, belki bu dünyadan Bulamadığım huzuru saklayıp gözlerindeki her damlaya (yeterince yaş döktün yalvarırım artık ağlama) akmasın diye tutulacaklar gözbebeklerinde Ve ben çoktan çekip gitmiş olacağım, Sen bir sabah gözlerini açtığında bu şehirde, Sana son bir şiir daha yazacağım, Sana baharları, umutları, mutlulukları diliyorum, Arkamı her döndüğümde silkelenip attığım insanlara inat, Senin unutulmayacağını biliyorum, Bu yüzden; Seni çaldığın kalbime gömüyorum... 29.11.2005 (Şiir Tan’ın Kalbime Gömüyorum adlı şarkısından esinlenerek yazılmıştır.)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © seblâ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |